חדש: אנשים ומחשבים LIVE

בואו לצפות בבכירים בעולם ההיי-טק מגיעים לאולפן אנשים ומחשבים על מנת לשוחח על הנושאים החמים וההתפתחויות בתעשייה ● הנמר המשדר

אנשים ומחשבים גאה להכריז על פרויקט חדש: הנמר המשדר. מדובר במגזין וידיאו שמשודר במדיות של אנשים ומחשבים, כולל הרשתות החברתיות וערוץ היוטיוב (YouTube), ובערוץ העסקים של חברת Askimo.

המגזין, בהנחייתו של יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, משמש במה נוספת לקהילת ההיי-טק של ישראל, בקבוצת התקשורת הוותיקה והמובילה בענף, שקיימת 34 שנים, מאז 1981. תכני המגזין עוסקים בכל מה שקשור לחיבור בין טכנולוגיה לקידום העסקים ויתמקדו באנשים המובילים את התעשייה והמשק.

בנוסף לראיונות עם מנהלי טכנולוגיות ומנכ"לים מכל מגזרי המשק, משמש המגזין במה לחברות להכרזות על מוצרים ופרויקטים חדשים, הרצאות מקצועיות, סדנאות ועוד. במקביל, הוא כולל דיונים וסיקור של מבחר הכנסים והאירועים של אנשים ומחשבים.

מה בתוכנית הראשונה?

איציק ג'יני, מנכ"ל BI Gini, מספר על הקשר בין ניצוח על תזמורת ליישום מערכות IT.

אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה, מסביר מדוע לא תהיה לארגונים ברירה אלא להצטרף למסע אל עבר העידן הדיגיטלי.

דורון אמיר, יזם ומשקיע בחברות היי-טק, מדבר על חדשנות וכיצד מזהים אותה.

יוסי הטוני, סגן עורך אנשים ומחשבים, סוקר את הפרויקטים הגדולים בתחום התקשוב שמבצע צה"ל ומעריך את הסיכויים למימוש התוכנית לירידת הצבא לנגב.

עדי זמיר, סמנכ"לית מוצר ותפעול באמרלד, מציגה אפליקציה של חברה ישראלית המבוססת על צילומי סלפי ויכולה לתת לרופא מומחה אינדיקציה האם המצולם חשוף לסכנה לחלות בסרטן.

צפייה מהנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים