מיכאל בורשטיין, TeraSky: "באמנות, כמו ב-IT – נדרשת איכות"

"רק האיכות זו שתביא את התוצאות הנדרשות – בתיאטרון מדובר בריגוש של הקהל וב-IT – בהשגת יעדים עסקיים", אמר מנכ"ל TeraSky בהצגת "הדיבוק" של תיאטרון גשר, שהחברה פרסה עליה את חסותה

מיכאל בורשטיין, מנכ"ל TeraSky. צילום: קובי קנטור

"באמנות, כמו ב-IT, נדרשת איכות. רק היא זו שתביא את התוצאות הנדרשות. בתיאטרון מדובר בריגוש של הקהל וב-IT – בהשגת יעדים עסקיים. בדרך זו, המקצועיות הטכנולוגית שואפת לאמנות", כך אמר מיכאל בורשטיין, מייסד ומנכ"ל TeraSky.

בורשטיין התראיין לאנשים ומחשבים במהלך אירוע עליו פרסה החברה את חסותה – ההצגה של תיאטרון גשר "הדיבוק", שהתקיימה ביום ה' האחרון. באירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, השתתפו יותר מ-900 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי בורשטיין, "TeraSky משקיעה בפיתוח יכולות על מנת להיות מסוגלים ליישם אצל לקוחות את הטכנולוגיות החדשות והפתרונות החדשים, ובכך לענות על האתגרים מולם ניצבים הלקוחות הארגוניים".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

הוא ציין כי "אנחנו עורכים השבוע כנס טכנולוגי, במסגרתו נדגים את אותן טכנולוגיות חדשות, דוגמת אחסון מוגדר תוכנה (SDS) ותפיסת הענן לסוגיו – הציבורי, הפרטי ובן הכלאיים (ההיברידי). חברות רבות כבר הצטרפו ליוזמת OpenStack – פרויקט אותו מובילות נאס"א (NASA) ו-Rackspace לפיתוח מערכת הפעלה בענן מבוססת קוד פתוח. המטרה היא ליישם את הטכנולוגיות החדשות אצל הלקוחות, כדי שמערכות ה-IT שלהם יהיו טובות יותר מבחינה תפעולית ובעלויות זולות יותר, כאשר בתקציבים פחותים הן תוכלנה לטפל בעיבוד נתונים גדול יותר. כך, הלקוחות יישמו את התפיסות החדשות ויבנו תשתיות עם מערך ה-IT המודרני".

הוא הוסיף כי "אנחנו מקשיבים ללקוחות הארגוניים, מנסים להבין את האתגרים בפניהם הם ניצבים ועל בסיס זה לתת פתרון המתאים ללקוח. TeraSky עוזרת ללקוחות לנתח פתרונות בעולמות שהם בתחום ההתמחות שלה. החברה עורכת השוואה בין פתרונות IT מסורתיים לפתרון מבוסס תפיסת 'מוגדר תוכנה'. אין תרופה אחת שמתאימה לכולם, בדיוק כמו שמחשוב הענן לא מתאים לכולם".

בורשטיין ציין כי "TeraSky מבוססת על רוחה של MBI, אותה הקמתי לפני שלושה עשורים. היא מספקת שירות ותמיכה מקצועיים. החברה מקשיבה לדרך של הלקוחות ומממשת אותו – ולא לצרכים של הספקים. אנחנו כיום חברת הבוטיק IT היחידה בארץ שפועלת בשוק בתחומי פתרונות אחסון, גיבוי, וירטואליזציה ומחשוב ענן".

הוא התייחס לאירוע עצמו – הצגה של תיאטרון גשר – ואמר כי "זו הפעם השנייה בה אנחנו פורסים חסות על הצגה של תיאטרון זה, ונהפוך את הדבר למסורת. זו תרומתנו הצנועה לקידום התרבות בארץ. אנחנו משתפים פעולה עם תיאטרון גשר מאחר שבעולם הגלובלי בו אנחנו חיים נדרש מקום גם לדברים קטנים ואיכותיים – וזו המהות של תיאטרון זה, שאינו מסחרי ונמצא בפסגה של האמנות הישראלית".

לנה קריידלין, מנכ"לית תיאטרון גשר. צילום: קובי קנטור

לנה קריידלין, מנכ"לית תיאטרון גשר. צילום: קובי קנטור

"תיאטרון גשר מבטא שילוב של מקצועיות ואמנות ברמה הגבוהה ביותר", הוסיף בורשטיין. "מקצועיות מייצרת אמנות ואומנות, ושתיהן מהוות התוצר של מקצועיות. זה המקום בו אנחנו שואפים להיות תמיד".

דיבוק, צא!

לנה קריינדלין, מנכ"לית תיאטרון גשר, ציינה כי "ההצגה 'הדיבוק' היא אחת הקלאסיקות החשובות של המחזאות היהודית בת זמננו. מדובר במחזה שהוצג לפני כ-100 שנה ומסמל את תחילת הפעילות של תיאטרון הבימה. כעת, לקחנו על עצמנו, באומץ, לתת למחזה עיבוד מודרני ופרשנות מחודשת. 'הדיבוק', בהשתתפות אפרת בן-צור, ישראל (סשה) דמידוב ודורון תבורי, הוא סיפור על אהבה גדולה מהחיים. זהו מיתוס ידוע של העם היהודי, על שד שנכנס לגופה של בחורה, כאשר איש אינו יודע מהו. מסתבר שזה האהוב שלה שמת. זהו סיפור עצוב, אך חזק. אני בטוחה שהלקוחות חוו חוויה תרבותית מרגשת".

"המסר של ההצגה הוא שהאהבה מתגברת על הכול – לא משנה אם זה בעולם הזה או בעולם הבא", אמרה קריינדלין.

על האירוע פרסו חסותן החברות EMC ,VMware ,IBM ,HP ,Hitachi ,RedHat ,Veeam ,Actifio ,ABnet ,Arrow ו-C-DATA.

השבוע תקיים TeraSky אירוע מיוחד באולם East בתל אביב. לפרטים והרשמה לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אביגדור בר יוסף

    היי, אני מסכים מאוד עם מיכאל בורשטיין, כמנהל מערכות מידע של מספר מפעלים ברור לי שניהול מערכות מידע דורש מגוון תכונות כמו יצירתיות ופתיחות לשינויים שהם לחם חוקו של כל אמן, אני עצמי עוסק בפיסול בברזל בשעות הפנאי וזה שומר אותי יצירתי, פתוח לשינויים. מצורף קישור לכתבה בנושא. אביגדור בר יוסף ענאגל בע"מ

אירועים קרובים