באו לבקר במאורת הנמר: אלכסיס בראבו ואילן יהושע, Arrow ECS

19/07/2017 10:36
מימין: אלכסיס בראבו, מנכ"ל אזור דרום EMEA ב-Arrow ECS, ואילן יהושע, מנכ"ל החברה בישראל

אלכסיס בראבו, מנכ"ל אזור דרום EMEA ב-Arrow ECS, היה באחרונה בארץ ובא לבקר במאורת הנמר, יחד עם אילן יהושע, מנכ"ל החברה בישראל.

זוהי פגישתי הראשונה עם בראבו, ושמחתי להיפגש איתו ולראות את הצמיחה של Arrow ECS – בישראל, בדרום אירופה ובכלל.

בראבו, בן ה-50, הוא בעל קרוב ל-30 שנות ניסיון בתעשיית ה-IT – ביבמ (IBM), בחברות שפתח בעצמו ובשנים האחרונות ב-Arrow ECS, שם הוא מנהל את פעילות החברה בצרפת, ספרד, פורטוגל, איטליה וישראל.

Arrow היא אחת החברות הוותיקות בתחום ההפצה. החברה נוסדה ב-1935 בניו-יורק ובתחילה התעסקה עם רכיבים לרדיו. כיום מדובר בחברה בשווי של יותר מ-24 מיליארד דולר, שמפיצה רכיבים לתעשיות שונות, בהן התעופה, האוטומוטיב, הביטחון ועוד. Arrow ECS נוסדה בשנות ה-80 של המאה הקודמת והיא מפיצה פתרונות מחשוב ארגוניים לספקים, בין היתר של ענקיות כמו VMware, יבמ, אורקל (Oracle) ו-Dell-EMC. החברה מפעילה מספר קווי הפצה, בהם של פתרונות דטה סנטר, אבטחת מידע, רישות וענן.

יהושע הוא מנכ"ל החברה בארץ מזה שלוש שנים. לפני שהצטרף אליה הוא שימש, בין היתר, כמנהל השותפים העולמי של ECI, סמנכ"ל מכירות בג'וניפר (Juniper) וסמנכ"ל החטיבה העסקית של נורטל (Nortel).

"האתגר הבא: האינטרנט של הדברים"

בראבו סיפר שהאתגר הבא הוא שוק האינטרנט של הדברים. לדבריו, מדובר בשוק גדול שיש בו הזדמנויות רבות.

הוא אמר לי ש-"Arrow אוהבת לנצל הזדמנויות ולמנף אותן – למשל, עיר חכמה. חברות רבות מביאות עימן טכנולוגיה אבל בעצם מה שמעניין את ראש העיר הוא שהעיר תהיה נקייה, ירוקה ובטוחה יותר. האינטרנט עוזר לתחום, בפרט בתחומים כמו חשמל ותחבורה. אוספים מידע, מנתחים ומאחסנים אותו. תחום חם נוסף הוא הענן".

בכל מקרה, הוסיף בראבו, "אנחנו עושים הכול בכדי לסייע לשותפים העסקיים שלנו".

300 שותפים ו-18 ספקים בישראל

יהושע אמר שיש לחברה 300 שותפים ו-18 ספקים שאיתם היא עובדת בישראל. "Arrow מבצעת השקעות רבות בארץ ומגדילה את הפעילות בישראל משנה לשנה", אמר.

לדבריו, "אנחנו מציעים לשוק הישראלי את הטכנולוגיה החדשה שלנו ועובדים איתו על חדשנות ועל שינויים בשוק ה-IT. יש לנו פתרון לכל פלטפורמה, אנחנו עובדים עם כל סוגי הענן ותומכים בשותפים שלנו – הן מבחינת הפתרונות והן מבחינת העיצוב".

הוא ציין ש-Arrow ECS מציעה גם אבטחה. "אנחנו נותנים פתרון אבטחה בתוך הארגון וגם על הענן, נגד כל המתקפות על הרשתות", הוסיף יהושע. "האתגר הגדול ביותר הוא איך להגן על המידע. אם שמים את המידע מחוץ לארגון, הלקוחות פוחדים שהם יאבדו אותו וצריכים פתרון לכך. אנחנו מספקים להם אותו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים