צועדים ומתרעננים בירושלים – עם לייטריקס

ערן טל מלייטריקס בתמונה שדיילי ציפי אהבה במיוחד. צילום: יח"צ

מצעד הגאווה השנתי צעד בשבוע שעבר ברחובות ירושלים וצבע את העיר בצבעי הקשת. גם דיילי ציפי עלתה לבירה לצעוד וכשהגיעה למקום, נתקלה בדוכן מיוחד ומרענן שהקימה חברת ההיי-טק הירושלמית לייטריקס. מה היה כל כך מרענן בו? ובכן, בלייטריקס החליטו לצייד את הצועדים במניפות צבעוניות, להקלה מהחום ששרר במצעד. מאות מהם אמנם עשו זאת ופקדו את הדוכן.

לייטריקס, שמפתחת אפליקציות ליצירה ועריכת תוכן במובייל, שהורדו כבר יותר מ-60 מיליון פעמים, נתנה חסות בלעדית לאירוע הפתיחה של אירועי חודש הגאווה בירושלים ונתנה חסות למצעד עצמו.

מדובר בחברה עם מסורת של תמיכה בקהילת הלהט"ב – ובכלל, בשיוויון, גיוון וכבוד הדדי. כך, היא הייתה החברה הישראלית היחידה שהשתתפה בכנס הדראג קווינס הגדול בעולם, DragCon, שנערך לא מכבר בלוס אנג'לס. הכנס התקיים בפעם הרביעית, סביב תכנית הריאליטי האמריקנית (שמשודרת גם בישראל) RuPaul’s Drag Race. הוא הכיל תצוגות, הרצאות וביתנים שעוסקים בתרבות הדראג העולמית ומכנס אלפי משתתפים בכל שנה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה לתל אביב רעננה, גאה – ועם תמונות.

אנשי לייטריקס בפעולה במצעד הגאווה בירושלים. מימין: אוריה בס, מעצבת; נדב כהן, צוות תפעול; ערן טל, מעצב; ואריאל פז, מעצבת. צילום: יח"צ

אנשי לייטריקס בפעולה במצעד הגאווה בירושלים. מימין: אוריה בס, מעצב; נדב כהן, צוות תפעול; ערן טל, מעצב; ואריאל פז, מעצבת. צילום: יח"צ

ערן טל מלייטריקס בתמונה שדיילי ציפי אהבה במיוחד. צילום: יח"צ

ערן טל מלייטריקס בתמונה שדיילי ציפי אהבה במיוחד. צילום: יח"צ

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים