המפגש הטכנולוגי של BMC ומטריקס

יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ומזרח אירופה. צילום: הדר צדקה חזן

BMC ומטריקס קיימו באחרונה את BMC TechUpdate – מפגש טכנולוגי למנהלי Service Desk, תמיכה ותשתיות.

במסגרת המפגש למדו הנוכחים ושוחחו על ניהול שירותי ה-IT הארגוניים בענן באמצעות BMC RemedyForce. בפאנל הטכנולוגי שהתקיים במהלכו למדו הנוכחים כיצד, לפחות לטענת החברה, ניתן לשפר ולייעל תהליכים, לחסוך במשאבים וליצור שירותים ללקוחות באמצעות ה-RemedyForce.

את המפגש פתחו נתן גביש, סמנכ"ל Salesforce ישראל, ויורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ובמזרח אירופה. עדי לייבוביץ', טכנולוג פתרונות BMC בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הציג לייב דמו של ה-RemedyForce, ואת השדרוגים והפתרונות החדשים בתחום. לאחר מכן הרצתה סבטלנה סטוליארוב, מהנדסת פתרונות ב-BMC, על היכולות והיתרונות של ה-Multi Cloud.

בסופו של המפגש שמעו הנוכחים מפי שולמית אגמי, מנהלת מחלקת בקרת שירות וייצור במנורה מבטחים, על המעבר של החברה ל- RemedyForce והיתרונות שהיא השיגה מכך.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ומזרח אירופה. צילום: הדר צדקה חזן

יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ומזרח אירופה. צילום: הדר צדקה חזן

מימין: אפרים יהודה, מהנדס מערכות בקרה בפלאפון, ויגאל שחק, מנהל פעילות BMC במטריקס. צילום: הדר צדקה חזן

מימין: אפרים יהודה, מהנדס מערכות בקרה בפלאפון, ויגאל שחק, מנהל פעילות BMC במטריקס. צילום: הדר צדקה חזן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים