פרסים לנגישות הישראלית

משתתפים בכנס הנגישות בוושינגטון. צילום: יח"צ

הישג עולמי לטכנולוגיות הנגישות הישראליות: פלטפורמת Make Sense ואפליקציית Right Hear קטפו את שני המקומות הראשונים בכנס טכנולוגיות הנגישות M-Enabling, שהתקיים באחרונה בוושינגטון.

Right Hear פיתחה אפליקציה שעוזרת לאנשים עם לקויות ראייה להתמצא במרחב ו-Make Sense פיתחה פלטפורמה שעוזרת לארגונים להפוך את המרחב הדיגיטלי – אתרי אינטרנט, אפליקציות ומערכות תוכנה – לנגיש בצורה ידידותית ומאובטחת. הזכייה שלהן התבססה על סקר שנערך בין משתתפי האירוע.

משתתפים בכנס הנגישות בוושינגטון. צילום: יח"צ

משתתפים בכנס הנגישות בוושינגטון. צילום: יח"צ

הכנס, שנערך אחת לשנה, שם דגש על טכנולוגיות נגישות וכיצד הן יכולות לעזור להפוך את העולם לנגיש יותר, וכך לסייע לאוכלוסייה בת יותר מ-1.3 מיליארד איש. השנה לקחו בו חלק יותר מ-4,000 מומחי נגישות מהארגונים הגדולים בעולם, ביניהם נציגי ממשלת ארצות הברית והאו"ם לצד חברות מסחריות כמו אמזון, פייסבוק, בנקים ומותגים גדולים נוספים. באירוע נרשמה נציגות ישראלית מרשימה: שמונה מ-50 החברות שהציגו בו הן כחול לבן.

דוד אדי, מייסד ומנכ״ל Make Sense. צילום: יח"צ

דוד אדי, מייסד ומנכ״ל Make Sense. צילום: יח"צ

דוד אדי, מייסד ומנכ״ל Make Sense, אמר כי ״הבחירה הזאת מרגשת אותנו עד מאוד. אין כמו לקבל הוקרה והערכה מקהל הלקוחות הרלוונטי, שמבין את הערך האמיתי שהפלטפורמה שתכננו ועמלנו רבות עליה מספקת, ואת חשיבותה להפיכת העולם הדיגיטלי לנגיש יותר. אנחנו שמחים להציג את ישראל באור חיובי, באמצעות ההנגשה".

עידן מאיר, מייסד ומנכ״ל Right Hear. צילום: יח"צ

עידן מאיר, מייסד ומנכ״ל Right Hear. צילום: יח"צ

לדברי עידן מאיר, מייסד ומנכ״ל Right Hear, ״יש חשיבות ממעלה ראשונה לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה, ויש לנו את הזכות לייצר אפליקציה שעוזרת לחלק מאוכלוסייה זאת להשתלב בשגרת החיים כמו כל אדם אחר. הבחירה בנו במקום הראשון נוטעת בנו כוח רב להמשיך ולהוביל את מהפכת הנגישות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים