אינראקטיב תרמה כארבע שנים של זמני שרתים לצרכי מחקר

החברה נתנה את התרומה לארגון הגריד העולמי, שמחבר בין מדענים, חוקרים ואנשי מחשוב לקידום מחקרים להתמודדות עם בעיות בריאות ועוני

זיו אלול, מנכ"ל אינראקטיב. צילום: יח"צ

תרומה לקהילה מגיעה בכל מיני צורות ודרכים: יש אנשים שתורמים כסף, אחרים אוספים בגדים או חבילות מזון ויש מי שרותמים את הטכנולוגיה הכי חדשנית כדי לעשות שינוי בחיים של אוכלוסיות שלמות. כזה הוא ארגון הגריד העולמי, המחבר בין מדענים, חוקרים ואנשי מחשוב, ומאפשר לחברות וארגונים לחבור יחד לטובת קידום מחקרים עדכניים להתמודדות עם בעיות בריאות ועוני ברחבי העולם.

עד כה הושלמו באמצעות חברי קהילת הגריד 27 מחקרים בתחומי הסרטן, האיידס ומחלות טרופיות זנוחות. כיום מתבצעים מחקרים רבים נוספים בתחומי טיהור המים והאנרגיות המתחדשות. המחקרים שמתבצעים באמצעות פעילות זו מתאפשרים הודות לכך שחברות ומוסדות אקדמיים תורמים זמני שרתים ועיבוד נתונים. כאשר חברות תורמות שעות מחשב לעיבוד הנתונים במחקרים הללו, הן מאיצות את קצב הסקת המסקנות והבנת המידע הנצבר, ובכך מסייעות לפיתוח פתרונות להתמודדות עם הבעיות העומדות לפתחה של האנושות.

חברה ישראלית שמהווה חלק מהארגון היא אינראקטיב, שעוסקת ביומיום בפיתוח טכנולוגיות לפרסום דיגיטלי. החברה, שנרכשה במהלך השנה האחרונה על ידי RNTS הגרמנית, מנהלת נפחי תקשורת ומידע בהיקפים עצומים: היא מקבלת מאות מיליוני בקשות מידע ומטפלת בכל בקשה ב-200 אלפיות השנייה.

כחברה עם כוח טכנולוגי שכזה, יכולה אינראקטיב לסייע למחקר העולמי. ואמנם, היא העמידה לרשות ארגון הגריד העולמי תרומה רחבת היקף בדמות זמני שרתים בנפח של קרוב לחמש שנים. ליתר דיוק, שלוש שנים, 236 ימים ו-11 שעות.

זיו אלול, מנכ"ל אינראקטיב, אמר כי "באמצעות הכלים שפיתחנו, אנחנו מסייעים להאיץ את המחקר והמדע להשיג פתרונות חדשניים להתמודדות עם בעיות שמעסיקות את כולנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים