בא לבקר במאורת הנמר: עימאד תלחמי, מייסד ויו"ר באבקום

12/08/2015 13:18
עימאד תלחמי, מייסד ויו"ר באבקום. צילום: פלי הנמר

באחרונה, באחד מימי חום יולי אוגוסט, הגיע לבקר במאורת הנמר עימאד תלחמי, איש עסקים ויזם עם ניסיון ניהול משמעותי והיסטוריה ארוכה ומוצלחת בניהול גלובלי.

בעבר כיהן תלחמי בתפקידים ניהוליים, כמנכ"ל חטיבות בינלאומיות בדלתא גליל במשך 25 שנים. ב-2008 הוא הקים את באבקום (Babcom Centers) ומשמש כיו"ר שלה. החברה מעסיקה כיום כ- 2,000 עובדים, מתוכם כ-70% מהמגזר הערבי. לבאבקום שמונה אתרים הפזורים בשישה מקומות ברחבי הארץ: תפן, תרדיון, מגדל העמק, דליית אל כרמל, פתח תקווה ובאר שבע. לפני ארבע שנים רכשה מטריקס 50.1% מבאבקום בתמורה ל-15 מיליון שקלים.

החברה מספקת שירותי קל סנטר לחברות מובילות במשק, בהן סלקום, ארקיע ו-yes, ושירותי פיתוח תוכנה, בעיקר QA. היא מתמקדת בשתי מטרות עיקריות: השקעה באנשים – בעיקר צעירים ערבים ויהודים, נשים וגברים – ומתן שירותים מעולים ואיכותיים, הכוללים מוקדי שרות, תוכנה ושירותים אחרים.

באבקום פועלת כחברה רב תרבותית ותלחמי עצמו מחויב להעצמה וקידום של הקהילה הערבית בישראל. היא סבור כי חברות כמו באבקום יעזרו להעצים את הדורות הצעירים של הערבים אזרחי ישראל, ולסייע בשילובם הן בכלכלה המקומית והן בכלכלה העולמית. בעוד זוהי משימתו החברתית, החזון שלו בסופו של דבר מבוסס על השאיפה העסקית החזקה להביא את באבקום לעמדה נוחה להתחרות גלובלית עם נותני השירות הטובים ביותר. לשם כך, החברה מיישמת נהלים קפדניים ושיטות ייחודיות בגיוס עובדים ובהכשרתם.

במקביל לניהול באבקום, תלחמי משמש בתפקידים במספר מועצות ודירקטוריונים, והשתתף בכמה פרויקטים. בין היתר, הוא מכהן כדירקטור בקרן חיפה, קרן לאוטמן ועמותת תפו"ח, וכן כחבר בחבר הנאמנים של אוניברסיטת חיפה, בוועד המנהל של קו משווה – עמותה לעבודה אקדמית למען שוויון בין ערבים ויהודים – ובוועדה המייעצת לרשות לפיתוח כלכלי במגזרים הערבי, הדרוזי והצ'רקסי במשרד ראש הממשלה. באחרונה פתח תלחמי חממת אינטרנט ליזמים ערבים בחיפה, בשותפות עם שתי קרנות גדולות בישראל – פיטנגו ו-JVP.

בא לבקר במאורת הנמר: עימאד תלחמי, מייסד ויו"ר באבקום

בא לבקר במאורת הנמר: עימאד תלחמי, מייסד ויו"ר באבקום

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים