דיילי ציפי מבקרת בכנס C5I – חלק ד'

מימין: גיא בהירי, CTO ומנהל מכירות ב-HP ישראל, ודורון קרופמן, מנהל פעילות APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק

מאות אנשי תעשייה מהמגזר הביטחוני וקצינים מאגף התקשוב השתתפו בכנס התקשוב הצבאי C5I, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה. הנחו את הכנס, הנערך זו הפעם העשירית, פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ותא"ל (מיל') ארנון זו-ארץ, יו"ר הכנס ולשעבר קשר"ר. האירוע נשא את הכותרת "התקשוב כמאפשר את האפקטיביות המבצעית בשדה הקרב המודרני".

דובר המפתח בכנס היה תא"ל אייל זלינגר, קצין הקשר והתקשוב הראשי באגף התקשוב של צה"ל. עוד דיברו בו נציגי החברות שפרסו חסותן על האירוע: אלכסנדר שניידר, נס, One1, בזק בינלאומי, VMware ישראל, APC מקבוצת שניידר אלקטריק, נט-אפ (NetApp) ישראל, מלאנוקס, HP ישראל, סיסטמטיקס, ג'וניפר (Juniper) ישראל, SAS ישראל והתעשייה הצבאית.

דיילי ציפי הייתה בכנס אף היא, צפתה ונצפתה, שמעה ואף הקשיבה, שוטטה וצילמה – והרי התמונות לפניכם.


מימין: יגאל שניידר, מנכ"ל אלכסנדר שניידר; תא"ל (מיל') ארנון זו-ארץ, לשעבר הקשר"ר; ואילן ינובסקי, אסטרטג פתרונות עסקיים ב-VMware.


מימין: גיא בהירי, CTO ומנהל מכירות ב-HP ישראל, ודורון קרופמן, מנהל פעילות APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק.


HP הציגה בתערוכה את פתרונות החומרה והתוכנה שהחברה מספקת לצה"ל. בהירי הציג בכנס את פתרונות החברה בתחום.


הווירטואליזציה היא חלק בלתי נפרד מהיערכות צה"ל לעידן הטכנולוגי החדש, של הענן והדטה סנטר. מני צרפתי, מומחה למחשוב משתמשי קצה למגזר העסקי ב-VMware, הסביר לבאי הכנס על One cloud – פתרונות הענן של החברה.


מטריקס הציגה בכנס את הפתרונות של מלאנוקס, אותם היא משווקת בשוק הישראלי, בין היתר למגזר הביטחוני. מלאנוקס היא חברת היי-טק ותיקה המתמחה בפיתוח וייצור של רכיבים שמסיעיים לשנע מידע במהירות בין שרתים ומערכות אחסון באמצעות מערכות תקשורת. מיכאל כגן, CTO החברה, הציג בכנס את פתרונותיה, שמטרתם להפוך את המידע לתחרותי ויעיל.

לסיום, בחגיגה כמו התערוכה והכנס C5I, אי אפשר בלי קצת בלונים…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

C5I

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים