אריה דרעי פורש מטבע; מונה למנהל זרוע הטכנולוגיות של בנק דיסקונט

במסגרת התפקיד יהיה דרעי אחראי על תשתיות המחשוב של הבנק, כולל תחומי השרתים, הדטה סנטר, התקשורת והבדיקות ● הוא מחליף את אריה וענונו, שנשאר בדיסקונט אולם טרם ידוע איזה תפקיד ימלא בו

אריה דרעי, מנהל הזרוע הטכנולוגית של בנק דיסקונט. צילום: קובי קנטור

אריה דרעי, מנהל התשתיות הגלובליות של טבע, הודיע על סיום תפקידו בחברה לטובת תפקיד בכיר בבנק דיסקונט – מנהל הזרוע הטכנולוגית. הוא יחל בתפקידו בימים הקרובים.

במסגרת התפקיד יהיה דרעי אחראי על כל תשתיות המחשוב של הבנק, בכלל זה, בין היתר, את תחומי השרתים, הדטה סנטר, התקשורת והבדיקות. הוא ידווח ישירות לסמנכ"ל הטכנולוגיות של הבנק, לוי הלוי, וינהל כמה מאות עובדים, בהם עובדי הבנק ועובדי מיקור-חוץ.

דרעי מחליף את אריה וענונו, ששימש בתפקיד זה שנים רבות. וענונו נשאר בבנק דיסקונט וטרם ידוע לאיזה תפקיד יעבור.

יצוין כי דרעי הגיע לטבע בדצמבר 2013, לאחר ששימש במשך כשנה וחצי כמנהל פעילות מיקור-החוץ בחטיבת השירותים העסקיים של HP. לפני כן כיהן במשך יותר מ-13 שנים כמנהל מחלקת התשתיות של סלקום ופרש מחברת הסלולר לאחר שלא מונה למנמ"ר שלה.

גורמים בענף מעריכים כי משרתו החדשה של דרעי היא אחד התפקידים המרכזיים ביותר בתחום ה-IT  בענף הבנקאות וכי המעבר לתפקיד זה נחשב קידום משמעותי. הוא כולל התמודדות עם אתגרים לא פשוטים, שעומדים בימים אלה בפני המחשוב של מגזר הבנקאות – והענף בכלל.

הלוי אישר את הידיעה ואמר כי דרעי הוא אחד ממספר מועט ביותר של מומחי תשתיות בישראל, וכי הוא בטוח שהבנק ייהנה מהידע והניסיון הרב שיש לו.

הבאתו של דרעי היא חלק מרפורמות מרחיקות לכת שבנק דיסקונט מתכנן במערך המחשוב והטכנולוגית שלו, בהובלת הלוי. הלוי, הצטרף לבנק באפריל 2014, לאחר שנענה לפנייתה של המנכ"לית של הבנק, לילך טופילסקי אשר, שנכנסה גם היא לתפקידה באותה התקופה. לפני כן הוא שימש מנמ"ר מנורה מבטחים, לשם הגיע אחרי שפרש מתפקיד מנהל אגף הפיתוח של בנק הפועלים. לפני עבודתו בבנק הפועלים הוא כיהן כמנכ"ל מלם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים