מנוע חיפוש ישראלי חדש יציג את כל המידע על טיסות במקום אחד

בשיא עונת החופשות של הקיץ השיקה אשת טורס מנוע שמרכז את כל המידע על הטיסות, ובעיקר על המחירים

כל הטיסות במנוע חיפוש אחד. צילום אילוסטרציה: Jacobi.und, BigStock

אשת טורס השיקה אתמול (ד') במסיבת עיתונאים שערכה בתל אביב את מנוע חיפוש הטיסות החדש שלה, שיאפשר למשתמשים למצוא את הטיסות של כל חברות התעופה ובכל רמות המחירים באתר אחד. מנוע החיפוש החדש, פרי פיתוח עצמאי של מחלקת ה-IT של אשת טורס, ישולב באתר החברה בגרסאות הווב והמובייל.

הפיתוח החדש יאפשר תצוגה של מגוון קבוצות מחיר (Family Fare) לטיסה זהה, כך שהלקוח יוכל להשוות ולבחור את חבילת המחיר המתאימה לו ביותר: המחיר הנמוך ביותר ללא כבודה, מחיר הכולל שירותים נלווים וכזה שכולל רמת נסיעה וגמישות גבוהה. מנוע החיפוש החדש לוקח צעד קדימה את השינוי העובר על עולם התעופה, שבמהלכו גם חברות תעופה "מסורתיות" עוברות לתמחור מודולרי בסגנון לואו קוסט.

נוסף על תצוגת הטיסות לפי רמות מחירים, הלקוחות יוכלו לבחור בין אפשרויות חיפוש וסינון שונות, בהן בחירת חברות תעופה שיוצגו בתוצאות; שילוב תוצאות מחברות סדירות, חברות לואו קוסט, טיסות צ'רטר וטיסות אשת טורס; אפשרות חיפוש תוצאות במחלקת שירות מסוימת – תיירים פלוס, עסקים או ראשונה; התמקדות מהירה בתוצאות – הזולה ביותר, המהירה ביותר או המשתלמת ביותר; אפשרות הגבלה למשך הטיסה; שעות הטיסה; מספר העצירות; שילוב בין חברות תעופה שונות במקטעים שונים, כך שכיוון אחד יבוצע עם חברה אחת וכיוון שני עם אחרת; ועוד.

מימין: אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, ויוחאי אנגלסמן, מנמ"ר החברה. צילום: יח"צ

מימין: אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, ויוחאי אנגלסמן, מנמ"ר החברה. צילום: יח"צ

לדברי אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, "המנוע החדש שהושק הוא מהיר מאוד ומבוסס טכנולוגיות מתקדמות, שיתרמו לשיפור משמעותי בחוויית המשתמש. הפיתוח יאפשר ללקוח לבחור על מה הוא רוצה לשלם, באמצעות הצגת מגוון טיסות ורמות מחירים באתר אחד, ללא צורך לדלג בין אתרי חברות התעופה השונות".

67% מזמינים טיסות באינטרנט

ענף התיירות חווה בשנים האחרונות שינויים גדולים ומהירים על רקע השימוש הגובר באינטרנט והשינויים התרבותיים, המשפיעים על חברות התיירות, שנדרשות להתאים את עצמן לעידן הדיגיטלי ולתמורות בהרגלי הצריכה של האנשים בעולם. מנוע חיפוש הטיסות שמשיקה אשת טורס הינו חלק ממהלך טכנולוגי נרחב שמבצעת החברה, במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית שהיא עוברת. לצורך כך הוקמה בחברה קבוצת פיתוח, שכוללת מפתחים ואנשי QA, שתפקידם להסב את החברה לדיגיטל ולשפר את ממשק המשתמש שלה באתר האינטרנט ובמובייל.

מנוע החיפוש החדש של אשת טורס

מנוע החיפוש החדש של אשת טורס

קרמר סיפק במסיבת העיתונאים כמה נתונים מעניינים, שעלו מסקר שערך מכון הגל החדש עבור החברה בקרב 500 נשאלים. הסקר מגלה כי רוב הישראלים מזמינים את הטיסות והמלון לחופשה בנפרד – 53% שעושים זאת כך לעומת 47% שהזמינו חבילה, שכוללת טיסה ומלון מחברת תיירות. 67% מהנשאלים הזמינו את הטיסה באינטרנט – 61% באמצעות המחשב ו-6% באמצעות הנייד, 23% עשו זאת באמצעות שיחה טלפונית ו-10% הזמינו פנים אל פנים, מול סוכן.

"למרות הבאזז הרחב סביב Airbnb", ציין קרמר, "נראה כי הישראלים עדיין מעדיפים לינה בחו"ל בבתי מלון: רק 7% מהנשאלים הזמינו דירה ב-Airbnb לעומת 87% שהזמינו לינה בבית מלון. 5% מהנשאלים העדיפו ללון בכפר נופש".

הוא אמר כי אשת טורס פועלת בכמה צירים כדי להתמודד עם השינויים בענף, בהם הגברה של המכירה האינטרנטית באמצעות שיפורים טכנולוגיים; אריזת מוצרים קבוצתיים; הגדלת יכולות של היצע חבילות נישתיות בעלות ערך מוסף (כמו סקי או שיט); ופיתוח של מנוע מתקדם נוסף, שיאפשר ליצור חבילות דינמיות בכ-300 יעדים בעולם, שיושק בסוף השנה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים