בינת תקשורת מחשבים תשווק את פתרון ההגנה של TrapX

הפתרון סוקר את סביבת המחשוב הארגונית ופורש מלכודות בדמות מידע פיקטיבי ופיתיונות, שמפוזרים ברשת הארגונית ומסיטים את התוקף מהנכסים החשובים לארגון

מאיר אברג'ל, מנהל חטיבת הסייבר ואבטחת המידע של בינת תקשורת מחשבים. צילום: יח"צ

TrapX הגיעה להסכם עם בינת תקשורת מחשבים, שלפיו זו תייצג את חברת הסייבר הישראלית בארץ ותשווק את הגרסה החדשה של הפתרון שלה, 6.0 DeceptionGrid.

הפתרון מספק יכולת זיהוי ואיתור של פעילות זדונית שחדרה לרשת הארגונית. הוא סוקר את סביבת המחשוב הארגונית ופורש מלכודות, ללא התקנה על תחנות הקצה. מ-TrapX נמסר שמידע פיקטיבי ופיתיונות המפוזרים ברשת הארגונית מובילים את הגורם הזדוני לבצע טעויות, וכך מוסטת ההתקפה מהנכסים החשובים לארגון לעבר המלכודות. כפתרון פרו-אקטיבי, מערך המלכודות דינמי ומשתנה בהתאם למפת התקיפות והאיומים.

מאיר אברג'ל, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר של בינת תקשורת מחשבים, אמר כי "אחד התחומים החמים, שרלוונטי ללקוחות מכל סוג ומגזר, הוא הגנת הסייבר. זהו תחום שאי אפשר להתפשר לגביו. TrapX מביאה עימה תפיסת עולם רעננה ומתקדמת לצד פוטנציאל עסקי עצום, ויחד אנחנו מתכוונים לממש אותו בצורה הטובה ביותר."

בינת מצטרפת לשותפים הקיימים של TrapX בארץ: תים, אדוונטק, וויז פתרונות ו-2Bsecure.

אסף אבירם, דירקטור מכירות ב-TrapX לאזור EMEA, ציין ש-"בינת היא בין השותפות הראשונות שעומדות להפיץ את גירסה 6.0 החדשה של הפתרון שלנו. במסגרת ההסכם צפויה בינת למכור, לבצע את ההתקנה ולספק שירותי זיהוי, תחקור וניטור המתאפשרים בגרסה החדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים