Cymulate השלימה גיוס Round A של שלושה מיליון דולר

הסכום יאפשר ל-Cymulate להרחיב את פיתוח הכלים האוטומטיים שלה, לגייס 15 עובדים נוספים על השמונה שהיא כבר מעסיקה ולהקים מערך מכירות בארצות הברית

מימין: אייל וקסמן, מייסד ומנכ"ל, ואביחי בן יוסף, מייסד ומנהל טכנולוגיות ראשי של Cymulate. צילום: יח"צ

הסטארט-אפ הישראלי Cymulate השלים באחרונה גיוס Round A בהיקף של שלושה מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן ההשקעות האמריקנית ססקואנה והסכום מצטרף לחצי מיליון דולר שגייסה החברה באמצעות אייל גרונר, שמכהן כדירקטור בהנהלתה. כחצי שנה לאחר הקמתה, היא גייסה 3.5 מיליון דולר.

הסכום שגויס יאפשר ל-Cymulate להרחיב את פיתוח הכלים האוטומטיים שלה, לגייס 15 עובדים נוספים על השמונה שהיא כבר מעסיקה ולהקים מערך מכירות בארצות הברית.

Cymulate פועלת בעולם בדיקות החדירה ופיתחה פלטפורמה שמאפשרת לארגונים לבצע סימולציה של מתקפות בזמן אמת, תוך בחינת עמידות מערך האבטחה הארגוני מנקודת מבטו של התוקף הפוטנציאלי. בין היתר, היא מאפשרת לבחון את מוכנות הארגון בפני מתקפות כופרה, פישינג ועד לאיתור פרצות מורכבות יותר, דרכן יוכלו האקרים להשתלט על מחשבי ויישומי הארגון.

המערכת של Cymulate מעודכנת באופן רציף על ידי צוותי מחקר והאקרים שחוקרים ומפתחים פגיעויות במערכות הפעלה, תוכנות, אפליקציות ומגוון שירותים רחב. באמצעות הפעלה של השירות, מקבל מנהל אבטחת המידע תמונת מצב עדכנית של עמידות הארגון למתקפות סייבר. בנוסף, מספקת המערכת המלצות לתיקון פרצות קיימות, כך שבמרבית המקרים, באמצעות ביצוע אותן ההמלצות הוא חוסם ומנטרל לא מעט מהאיומים על הארגון.

שוק של שישה מיליארד דולר – בארצות הברית ובאירופה בלבד

שוק מבדקי אבטחת המידע והסייבר, כחלק משירותי CaaS (ר"ת Cyber As A Service), שבו פועלת Cymulate, מוערך בשישה מיליארד דולר – בארצות הברית ובאירופה בלבד. בחברה אומרים שההבנה הרווחת בו כיום היא שכבר לא ניתן להסתמך על בדיקות תקופתיות, באמצעות פרויקטים נרחבים שמבוצעים באמצעות חברות צד שלישי – וזו, לדבריהם, ההזדמנות העסקית של החברה.

Cymulate הוקמה על ידי אייל וקסמן, מייסד ומנכ"ל, ואביחי בן יוסף, מייסד ומנהל טכנולוגיות ראשי – שניהם יוצאי אבנת. וקסמן (42) הוא בעל ניסיון של 17 שנים בעולם אבטחת המידע, בתפקידי מכירות ופיתוח עסקי, ובן יוסף (28) הוא יוצא יחידת טכנולוגיות צבאית ומי ששימש באבנת כראש תחום המחקר בסייבר.

לדברי וקסמן, "לא תיארנו לעצמנו כמה פרגון נקבל כחצי שנה בלבד אחרי שהחלטנו לצאת לשוק, כחברה עצמאית. הגיוס מקרן ססקאונה הוא הבעת אמון ברורה בעתיד שצפוי ל-Cymulate. אין לי ספק שעם העזרה המקצועית של ססקאונה נצליח לא רק לעמוד ביעדים שלנו, אלא אפילו להקדים אותם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים