ריגול תעשייתי? שני מחשבים נגנבו מדוכן של חברה בתערוכת CES

ברייזר מציעים 25 אלף דולר עבור מי שיספק מידע שיוביל לאיתור, מעצר והרשעה של חשוד בגניבת שני מחשבי האבטיפוס של Project Valerie

מין-ליאנג טאן, מנכ"ל וממייסדי רייזר. צילום: עמוד הפייסבוק שלו

שני מחשבי אבטיפוס של Project Valerie, מחשב חדש מבית יצרנית אביזרי ואמצעי המשחק רייזר (Razer), נגנבו מדוכן החברה ביום האחרון של תערוכת CES 2017, שהסתיימה בתחילת השבוע בלאס וגאס.

מדובר בפרויקט שבו מחברת רייזר שלושה מסכי 17.3 אינץ' למחשב נייד יחיד, כזה שמיועד לגיימרים, במטרה להביא חוויית משחק חזקה יותר, שגם גורמת למשתמש לשקוע יותר במשחק. מעבר לכך, שלא בשעת משחק, השימוש בשלושה מסכים מעניק שטח עבודה רב ממדים ענק במיוחד. זה המחשב הראשון שמציע שילוב מסכי שכזה.

כאמור, הגניבה התגלתה ביום האחרון של התערוכה והודעה עליה הגיעה בפוסט בדף הפרטי של מנכ"ל רייזר ואחד ממייסדיה, מין-ליאנג טאן. הוא כתב שהחברה כבר מסרה את הדו"חות על המקרה ושהיא פועלת במקביל להנהלת התערוכה כדי להבין כיצד זה קרה. טאן אף טען שהוא חושש שמדובר בריגול תעשייתי ולא גניבה לשם הגניבה בלבד.

הוא מסר שמדובר בשני מחשבי אבטיפוס ומציע פרס בסדר גודל של 25 אלף דולר עבור מי שיספק מידע שיוביל לאיתור, מעצר והרשעה של חשוד בגניבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים