ג'ים וויטהרסט, מנכ"ל רד-האט, זכה בפרס מנכ"ל השנה של ה-SIIA

זו הפעם הראשונה ב-30 שנות הפרס, שארגון תעשיית התוכנה והמידע האמריקני מעניק את ה-COdiE לאישים ספציפיים

ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט. צילום: יח"צ

שנת 2016 עומדת לפני סיום, מה שאומר שאנחנו עומדים להיחשף למבול של סיכומים, פרסים, וחוות דעת לגבי השאלה עתיקת היומין: "מי היו אנשי השנה". בתחום הטכנולוגיה, כמו בכל תחום אחר, התחרות היא רבה, אבל לפחות לפי ארגון תעשיית התוכנה והמידע האמריקאי, ה-SIIA, המעניקה את פרסי CODiE, התשובה ברורה: ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט (Red Hat).

מהארגון נמסר כי "וויטהרסט נבחר למנכ"ל השנה על ידי פאנל של מנהלים בכירים עמיתים, על בסיס מספר מאפיינים, כולל איכויות המנהיגות שלו, השפעתו על שביעות רצון מהקשרים עם רד-האט, והישגיה הבולטים של החברה ותרומתה לקהילת הקוד הפתוח והתוכנה במהלך השנה האחרונה".

יש לציין שזה לא הפרס הראשון שמוענק לוויטהרסט השנה: אחרי שגלאסדור (Glassdoor), אתר סקירות מקומות עבודה מוביל בעולם, כלל אותו ברשימת "עשרת המנכ"לים בעלי הדירוג הגבוה ביותר" (הרשימה התבססה על דירוגי עובדים), ולפני מספר חודשים הוא אף הוכתר על כיזם השנה בדרום מזרח ארצות הברית על ידי ארנסט אנד יאנג (ernst and young), תואר שהוחלט על ידי צוות שופטים עצמאי שהורכב ממשקיעי הון פרטיים, מנכ"לים מובילים, מנהיגים עסקיים וזוכים קודמים בפרס.

פרסי COdiE עבור מצוינות בתחומי תוכנה וטכנולוגיית מידע, מוענקים מזה 30 שנה על בסיס חוות דעת של מנהלים עמיתים למוצרים ושירותים טכנולוגיים לעסקים ולחינוך, השנה התווספו לראשונה פרסים אישיים, ובראשם פרס מנכ"ל השנה של SIIA CODiE, מה שהופך את וויטהרסט לזוכה הראשון אי פעם בתואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים