Eduniversal העניק לפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב את הדירוג הגבוה ביותר

דירוג בתי הספר למינהל עסקים הטובים בעולם העניק לפקולטה על שם קולר "חמישה עלים של מצוינות", בדומה להרווארד, ייל, MIT, קלוג ועוד

הדקאן היוצא. פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה על שם קולר באוניברסיטת תל אביב.

הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר – "חמישה עלים של מצוינות", בדירוג החדש של Eduniversal לשנת 2016, באזור אירו-אסיה. הדירוג הוכרז בטקס חגיגי שנערך ביום לאחרונה באוסטרליה.

זו הפקולטה היחידה בישראל שזכתה בדירוג של חמישה עלים, בדגש על היותה אוניברסלית ועם השפעה גלובלית חזקה.

לפקולטה יש שיתוף פעולה עם בית הספר למנהל עסקים קלוג (Kellogg) באוניברסיטת נורת'ווסטרן, שזכה בדירוג של "חמישה עלים של מצוינות" בצפון אמריקה. שיתוף הפעולה הוא במסגרת תוכנית קלוג-רקנאטי, שהיא תוכנית ה-MBA הבינלאומי למנהלים.

דירוג אדיוניברסל מבוסס על סקר שמקיף 1,000 בתי ספר למינהל עסקים ב-154 מדינות. הדירוג כולל שיפוט של ועדה אקדמית בינלאומית, וחוות הדעת של 1,000 הדיקאנים של בתי הספר למנהל עסקים.

לדברי פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, "הדירוג מהווה הכרה מתמשכת במוניטין הבינלאומי של הפקולטה, והוא נדבך נוסף המצטרף לעשייה הענפה בהוראה ובמחקר, השמים דגש על מצוינות אקדמית בראייה גלובלית של העולם העסקי".

"הדירוג ממצב את הפקולטה במקום מוביל באזור אירו-אסיה, ובין 30 בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם ובכללם הרווארד (Harvard), ייל (Yale), MIT, קלוג, לונדון ביזנס סקול (London Business School), אינסיאד (INSEAD), ועוד".

לצפייה בדירוג באתר Eduniversal לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים