קבוצת יעל תשווק בישראל את פתרון StreamBase של TIBCO

הפתרון מנתח בזמן אמת את המידע הזורם בארגון ומאפשר שליטה אפקטיבית באלפי תהליכים עסקיים ● בכך הוא מסייע לארגונים לזהות בעיות מראש ולפעול לסיכולן

עידן נוי, מנהל אגף Business Optimization ביעל תוכנה

קבוצת יעל משיקה בישראל את StreamBase, פתרון לעיבוד וניתוח נתונים בזמן אמת, המבוסס על חוקים ומאפשר לארגונים לזהות תבניות ומגמות מתוך שלל הארועים המתרחשים בארגון.

הפתרון מנתח בזמן אמת את המידע הזורם בארגון ומאפשר שליטה אפקטיבית באלפי תהליכים עסקיים בזמן אמת ובכך מסייע לארגונים לזהות בעיות מראש, לפעול לסיכולן, להגיע לקבלת החלטות מהירות ולנצל הזדמנויות אשר לא היו מתאפשרות בדרך אחרת.

TIBCO StreamBase מאפשר לעסקים לעבד כמות מאסיבית של נתונים, לפרוס יישומים אנליטיים בזמן אמת על streaming data או נתונים היסטוריים ולנתח ולפעול תוך כדי תנועה עם אינטגרציה מובנית מראש, מנועי חוקה וכלי ויזואליזציה, וזאת בניגוד לפתרונות דומים המצריכים מהמידע להגיע תחילה אל Data Warehouse או Hadoop.

פלטפורמה מקיפה לעיבוד וניתוח בזמן אמת

השימוש בטכנולוגיה זו הולך וגובר עם צמיחתם של תחומים חדשים הפועלים על גבי המידע, כגון: מדיה חברתית, אינטרנט של דברים ואפליקציות המובייל. על פי חברת המחקר פורסטר (Forrester Research), מהירות זרימת המידע הנדרשת בארגונים צמחה בשנתיים האחרונות ב-66% עם השימוש בניתוח אנליטי של מידע.

עידן נוי, מנהל אגף Business Optimization ביעל תוכנה אמר כי "TIBCO ויעל תוכנה מציעות כיום פלטפורמה מקיפה לעיבוד וניתוח בזמן אמת ונתונים היסטוריים, הכוללת את TIBCO BusinessEvents – פתרון מבוסס מנועי חוקה לארועים מורכבים ו-TIBCO StreamBase לניתוח אנליטי של המידע הזורם בארגון".

לדבריו, "מדובר בפתרונות המאפשרים לארגון לזהות הזדמנויות עסקיות על פי התנהגות צרכנית מיוחדת. המערכת מזהה מגמות ומתריעה על אירועים חריגים העתידים להתרחש (כגון: מחסור במלאי, עומס יתר, ירידה בישרות וכו'). יכולות אלה מאפשרות לעסק להגיע לתובנות מהירות ולנקוט פעולות מיידיות – ובכך להיות יותר תחרותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים