TCS זוכה שוב בהכרה כמובילה בתחום יישומי בנקאות במיקור-חוץ

זו השנה השישית ברציפות בה החברה מופיעה בדו"ח של קבוצת אוורסט ומתהדרת ביכולות ביצוע ותפקוד גבוהות, ובהצלחה בטיפול בלקוחות בינוניים ולקוחות גדולים כאחד

איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. צילום: פלי הנמר

TCS (ר"ת Tata Consultancy Services), חברת ה-IT הגלובלית מקבוצת טאטא (TATA), זכתה להכרה כחברה מובילה זו השנה השישית ברציפות בדו"ח של קבוצת אוורסט (Everest Group) – PEAK MatrixTM (ר"ת Performance, Experience, Ability Knowledge), שסקר את תחום מיקור-החוץ של שירותי ה-IT בענף הבנקאות, ואשר התפרסם באוגוסט האחרון.

TCS הוכרה על היותה מובילת פתרונות מושלמים בתעשייה, על יכולות ביצוע ותפקוד גבוהות ועל הצלחה בטיפול בלקוחות בינוניים ולקוחות גדולים כאחד. בנוסף, דורגה TCS כמובילה בכל ארבע קטגוריות העסק הבנקאי, הכוללות כרטיסי אשראי, בנקאות קמעונאית, הלוואות ובנקאות מסחרית.

קבוצת אוורסט ניתחה את היכולות של 28 ספקיות AO (ר"ת Application Outsourcing) מובילות, המתמחות במגזר הבנקאות העולמי. ספקיות אלו מופו לפי מדרג קבוצת אוורסט לביצועים, ניסיון, ידע יכולת – PEAK MatrixTM – והמהווה מדד מורכב למגוון מדדים ברורים הקשורים ליכולות של כל ספקית, ולהצלחתה הספציפית בשוק.

"השיבוש (disruption) בתעשייה הבנקאית, אשר מונע על ידי חוסר הוודאות של המקרו-כלכלה העולמית, הדיגיטציה, וצמיחת הפינטק, מכריח ספקיות שירות להתמקד במעבר משירותי ה-IT המסורתיים, וליצור ערך-פריצת-דרך בעבור הלקוחות שלהן", אמר ג'ימית ארורה, שותף בכיר בקבוצת אוורסט.

ארורה הוסיף וציין כי "מצוינות אספקה רצופה, רוחב ועומק משמעותי של פתרונות ושירותים בנקאיים-ספציפיים, השקעות אמינות בטכנולוגיות דיגיטליות, והיכולת להעמיק קשרים קיימים, הם שעזרו ל-TCS לשמור על מעמדה כמובילה זו השנה השישית ברציפות במדד בנקאות AO של קבוצת אוורסט, PEAK MatrixTM".

"כבוד גדול עבורנו להמשיך ולהוביל את תחום מיקור-החוץ של שירותי ה-IT בענף הבנקאות העולמי, על אחת כמה וכמה כשמדובר בשנה של טרנספורמציות דיגיטליות מואצות בעולם הבנקאות" אומר איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל.

"ההכרה החשובה הזו רק מוכיחה שוב את עומק ורמת המחויבות שלנו כלפי לקוחותינו, לצד עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, המשולבת בחדשנות  דיגיטלית. גם כאן בישראל, פרויקט בנק יהב שעתיד לעלות לאוויר בקרוב, הוא דוגמה מצוינת לעוצמתה של החברה בכלל ובפרט בתחום ה-Application support, בו לראשונה בישראל נתמוך תמיכה מלאה במערך ה-IT של בנק בישראל מן הקצה אל הקצה, דוגמה חיה למחויבות הזו שנקראת אצלנו Experience certainty", מוסיף מוסקל.

בשנת 2015, ההשקעות בשוק יישומי שירותי הבנקאות הונעו בעיקר על ידי הנחיות רגולטוריות מחמירות יותר, חוויית בנקאות פרסונלית ובנקאות דיגיטלית. TCS מאפשרת לבנקים לאמץ טכנולוגיות משנות מציאות, על ידי התמקדות בחוויית הלקוח, בניהול סיכונים ותאימות, בטרנספורמציה דיגיטלית וב-IT.

לצפייה בפרופיל המנהיגות המלא של TCS בתחום יישומי הבנקאות ומיקור-החוץ כפי שנמדד על ידי קבוצת אוורסט – לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים