CodeOasis תשווק את פתרונות הזיהוי של Okta בישראל

החברה תשלב את פתרונות הזיהוי ואימות המשתמשים של Okta בפיתוחי ממשקים מבוססי ווב לארגוני B2B ו-B2C

אמיר גולן, מנכ"ל CodeOasis

CodeOasis תשווק את פתרונות Okta במערכות התוכנה שהיא מפתחת לארגוני B2B ו-B2C – כך עולה מהסכם אליו הגיעה החברה עם יוניקלאוד (UniCloud) מקבוצת יוניטסק, המייצגת את Okta בלעדית בישראל.

הפתרון שישווק הוא Okta Identity Management Platform, שמאפשר לארגונים לנהל הרשאות גישה ושמירה על המידע הרגיש, באמצעות זיהוי ואימות משתמשים חיצוניים כגון אתרי מסחר אלקטרוני, פורטלים ואפליקציות מובייל. ניתן לנהל באמצעותו זהויות של מערכות מורכבות, הן מבוססות הענן והן On-premise,  מנקודת גישה אחת בלבד (SSO) ובאמצעות סיסמה אחידה, תוך יצירת אמצעי אימות גבוהים יותר לאפליקציות הקריטיות. בצורה כזו, נמסר מהחברות, ניתן ליצור סביבה בטוחה יותר תוך שמירה על חווית לקוח טובה ובטוחה יותר.

אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד, אמר כי "שיתוף פעולה זה עם CodeOasis מהווה שלב חשוב בתהליך חדירתה של Okta לישראל ואנחנו מצפים לעבוד יחד כדי להטמיע את הפתרון בקרב ארגונים מובילים בישראל".

לדברי אמיר גולן, מנכ״ל משותף ב-CodeOasis, "ניהול זהויות ואימות משתמשים בממשקי ווב מעלה שורה של אתגרים, ביניהם: שאלות של אבטחת מידע, מעבר שקוף בין מערכות והתמודדות עם עומסים. הדוגמה האקטואלית הטרייה לכך היא הקריסה של ה-Pokémon GO אך לפני מספר שבועות. המשחק אמנם הגיע בפרק זמן קצר מאוד למיליוני משתמשים בעולם, אך לא עמד בעומס ושחקנים רבים לא הצליחו כלל להתחבר לשרתי החברה. ייתכן שפתרון ניהול זהויות היה יכול למנוע את האירוע או להקל על פתרונו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים