סקיורנט סולושנס תייצג את פתרונות Fortscale הישראלית

פתרון החברה מספק גילוי מהיר למקרים של התנהגות חריגה של משתמשי המערכות בארגון ● הוא מזהה את אופי ההתנהגות ויודע לנתח ולהתריע על שינויים וחריגות המצביעים על היתכנות לפגיעה או חדירה למערכת

לירון קרני, מנהל מחלקת מכירות בסקיורנט סולושנס

סקיורנט סולושנס, חברת אבטחת המידע והסייבר של קבוצת אמן, תייצג את פתרונות הסטארט-אפ הישראלי Fortscale, בתחום ה-UEBA (ר"ת User and Entity Behavior analytics) מבוססי Big Data.

החברה, אשר פתרונותיה כבר מיושמים בחברות בישראל ובעולם, הוכרה על ידי גרטנר (Gartner) כ-Cool Vendor של שנת 2016 בתחום ה-Indetity and access management and fraud.

פתרונה של Fortscale מספק גילוי מהיר ומדויק למקרים של התנהגות חריגה של משתמשי המערכות בארגון, בין אם פנימיים ובין אם חיצוניים. המערכת מזהה את אופי ההתנהגות והשימוש של משתמשים במערכות הארגון ויודעת לנתח ולהתריע על שינויים וחריגות המצביעים על היתכנות לפגיעה או חדירה למערכת.

Fortscale מנתחת בזמן אמת את התנהגות העובדים בהווה ובעבר ועל בסיס זאת יודעת להצביע על יישויות הפועלות באופן לא סדיר, עם בסיס לאיום וסיכון הרשת והמידע הארגוני.

פתרונות האבטחה של החברה עושים שימוש באלגוריתמיקה ייחודית המבוססת על Machine learning תוך השענות על טכנולוגית Hadoop. אופן המימוש הייחודי שלה מאפשר הטמעתה במגוון רחב מאוד של סביבות לקוח ובעלת יכולת ניטור למגוון יישומיים רחב.

לדברי לירון קרני, מנהל מחלקת מכירות בסקיורנט, "Fortscale מספקת הגנה יעילה, מהירה ונוחה לשימוש לאחד מפרצי האבטחה השכיחים בתקופה האחרונה – התקפה מבפנים. אם זה האקר שהצליח לחדור למערכת מבפנים או אפילו אחד העובדים בחברה, החברה יודעת לנתח Big Data עצומים, לנתח דפוסי התנהגות ולזהות שינויי התנהגות ושימוש אצל המשתמשים וכך לזהות ולהתריע על הסיכונים מראש".

"המערכת הסקאלאבילית של Fortscale מספקת ללקוח ראש שקט מכל איום פנימי" כך אומר יונה הולנדר, סמנכ"ל תפעול ב-Fortscale .

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים