ספק וירטואלי חדש על רשת פלאפון

Emobile, מותג משותף לענקית הסלולר ולרשתות מחסני חשמל ושקם אלקטריק, מבקש לתפוס נתח שוק בקהלים נוספים

יפעלו בשישים הסניפים של שקם אלקטריק ומחסני חשמל. סניף של Emobile

עוד מותג MVNO לפלאפון, הפעם עם הרשתות מחסני חשמל סלולר ושקם אלקטריק, בשם Emobile. המותג החדש יושק ב-60 סניפי הרשתות האלה, ויציע חבילות במחירים של 29.90 ש"ח לחבילת הכל כלול, עם 6 ג'יגה-בייט גלישה, וכל מנוי נוסף ב-19.90 (עד 5 מנויים), או חבילה משפחתית לחבילה משפחתית ב-110 שקלים לחודש וגם חבילה, הכוללות גם שימוש בחו"ל, במחיר 99 שקלים לחודש, הכוללת 20 ג'יגה-בייט גלישה, שיחות והודעות SMS בארץ ללא הגבלה ותוספת לנוסעים לחו"ל, בתוקף לשנתיים, הכוללת 500 דקות שיחה מחו"ל לארץ, 500 הודעות SMS מחו"ל וגלישה בחו"ל בנפח 3 ג'יגה-בייט.

כזכור, לפני כשלושה חודשים השיקה פלאפון את מותג ה-MVNO המוזל יחד עם רשת באג, PMobile, שבמסגרתו מוצעות החבילות, הזהות לחלוטין, יש לומר, ברשת חנויות באג.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, אמר היום: "פלאפון פועלת להגדיל את נתח השוק שלה ויוצרת תת מותג ייעודי בפריסה ארצית רחבה. אנו  מבשרים היום על שיתוף פעולה אסטרטגי נוסף שנחתם עם קבוצת אלקטרה, מקבוצות הקמעונאות המובילות בישראל, להשקת המותג החדש Emobile בפריסה ארצית, ובמחירים אטרקטיביים. המותג החדש, שיושק בעשרות סניפי רשת מחסני חשמל סלולר ושקם אלקטריק, יאפשר מפגש עם קהלי יעד נוספים, שייהנו מחבילות סלולר, המותאמות לצרכיהם ולדפוס השימוש שלהם".

לדברי טלי קידר, סמנכ"לית שיווק קונצרני ופיתוח עסקי באלקטרה מוצרי צריכה, "בזכות שיתוף הפעולה עם פלאפון נוכל כעת להציע ברשת לצד מגוון אביזרי הסלולר והמוצרים הנלווים גם את חבילות הסלולר המשתלמות ביותר".

לרגל ההשקה יקבלו המנויים החדשים כמה הטבות למשך חצי שנה, בהן תוספת גלישה, שירות אחסון מוגדל, שימוש באפליקציית סופר TV של פלאפון ובשירות שיר בהמתנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים