Copera תשווק את פתרונות Accelario בישראל

תוכנת Accelario מאפשרת להעלות ולשדרג בסיסי נתונים בין גרסאות ובין פלטפורמות, תוך שיפור וקיצור משמעותי של תהליך העלאת המידע לענן

קארן שלו, מנכ"לית Copera

Copera מקבוצת יוניטסק, המספקת שירותי ייעוץ, אינטגרציה ומעבר לשירותי ענן לארגונים, מכריזה כי חתמה על הסכם שיווק של פתרונות חברת הסטארט-אפ הישראלית Accelario בישראל.

תוכנת Accelario מאפשרת להעלות ולשדרג בסיסי נתונים בין גרסאות ובין פלטפורמות, תוך שיפור וקיצור משמעותי של תהליך העלאת המידע לענן. לצורך ניהול סביבות נמוכות (TDM), המוצר מאפשר ערבול נתונים On-the-fly והעלאה סלקטיבית ומוגנת של נתונים לענן הציבורי.


לדברי קארן שלו, מנכ"לית Copera, "הוספת פתרון Accelario משלים את קשת הפתרונות והשירותים של החברה, ונותן לנו כלי נוסף בפישוט והעלאת בסיסי נתונים ו-Workloads לענן הציבורי. אנו שמחים על שיתוף הפעולה שיאפשר ללקוחותינו לייעל את תהליכי שדרוג, מיגרציה, פתרונות DR וההמשכיות העסקית".

לדברי אייל ארבל, מנכ"ל Accelario, "אנו שמחים על החבירה ל-Copera השמה לה לדגש את תחום הענן. מהלך זה ממשיך לחזק את פעילותינו בשוק הישראלי באמצעות שותפה המביאה עימה ניסיון מקצועי כיצד לאפשר ללקוחות ארגוניים לממש את ההזדמנות הזו, דרך העלאה קלה ובטוחה של בסיסי הנתונים הקיימים שלהם לעבודה בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים