סימטריה שחררה גרסה פתוחה של פתרון הגנת הסייבר שלה

הכלי של סטארט-אפ אבטחת המידע הישראלי מסייע לארגונים ולצוותי אבטחה להגן על נכסים ארגוניים חשובים מאיומי הסייבר, על ידי כך שהוא מזהה את האיומים ועוצר אותם, גם אם הם רדומים

כלי חינמי חדש. סימטריה

סטארט-אפ אבטחת המידע הישראלי סימטריה (Cymmetria) שחרר לשימוש פתוח גרסת קהילה חינמית של פלטפורמת MazeRunner, כלי הפתרון למתקפות הסייבר שלה, על ידי זיהוי אופן הפעולה שלהם והטעייתם. שחרור הגרסה מגיע לאחר שנתיים של פיתוח ופריסות מוצר, בנוסף לשלושה גילויים מוצלחים של התקפות מדינתיות ממוקדות.

רק בשבוע שעבר פרסמה סימטריה דו"ח שחשף את APT Patchwork – מתקפת ריגול מדינתית שזוהתה ונתפסה על ידי הפלטפורמה, ותקפה 2,500 מטרות בארגונים גדולים וגופי ממשל ברחבי העולם.

MazeRunner הוא כלי שמסייע לארגונים ולצוותי אבטחה להגן על נכסים ארגוניים חשובים מאיומי הסייבר, המשתנים תדיר. מהחברה נמסר שהכלי מזהה במהירות ועוצר איומים מתקדמים מלפעול בתוך המערכת הארגונית, בין אם מדובר בתוקפים רדומים שעוסקים באיסוף מידע או בתוקפים פעילים.

גרסת הקהילה החדשה של MazeRunner תהיה פתוחה ליזמים פרטיים ולגופי מחקר ללא עלות, מגבלה בזמן או התחייבות לרכישת המוצר. מסימטריה נמסר שהפלטפורמה ניתנת להתאמה אישית מלאה ומשתלבת עם כלי ה-IT והאבטחה הקיימים, מה שמאפשר למשתמשים ליישם כלי הונאה דינמיים ברשת כולה באופן גמיש, שלא מעמיס על מערכות ארגוניות קיימות ולא דורש הפעלת הון אנושי.

גדי עברון, מייסד ומנכ"ל סימטריה, אמר כי "אנחנו מאמינים בכוחה של הטכנולוגיה כפתרון לאיומי הסייבר המתקדמים ביותר. אנחנו מספקים כאן גישה חופשית לאלה שמעוניינים להשתמש בה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים