טלדור תפיץ ותטמיע את מוצרי Veeam

במסגרת התוכנית של Veeam לספקי ענן תציע XGlobe, שנרכשה על ידי טלדור, שירותי גיבוי, זמינות מידע והתאוששות מאסון בענן באמצעות Veeam

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת היוצא

Veeam, ספקית הגנת נתונים מודרנית המפתחת פתרונות המספקים זמינות לארגוני ה-Always-On Enterprise, הכריזה על שיתוף פעולה עם XGlobe, חברת פתרונות ענן ואירוח (Hosting), אשר נרכשה בדצמבר האחרון על ידי טלדור.

במסגרת התוכנית של Veeam לספקי ענן (VCSP) תציע XGlobe שירותי גיבוי, זמינות מידע והתאוששות מאסון בענן באמצעות Veeam.

בעקבות שיתוף הפעולה, XGlobe תוכל לכלול בהיצע השירותים שלה יכולות גיבוי ו-DR בענן, ולהתממשק ללקוחות הפוטנציאלים תוך דקות ספורות.

ורד ליברמן, מנהלת פעילות Veeam לאזור אגן הים התיכון. צילום: קובי קנטור

ורד ליברמן, מנהלת פעילות Veeam לאזור אגן הים התיכון. צילום: קובי קנטור

בד בבד, טלדור, באופן ישיר ודרך רשת המפיצים והשותפים העסקיים שלה, תציע ללקוחותיה שירותי גיבוי ו-DR בענן באמצעות Veeam Backup & Replication והיכולות של  Veeam Cloud Connect.

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת, "אנחנו רואים ב-Veeam שותף אסטרטגי. Veeam Availability Suite מהווה מוצר משלים לשירותי הענן שלנו, ואנו מאמינים כי השילוב של יכולות זמינות המידע של פתרונות החברה, בשילוב פתרונות הענן שלנו, מביאים ללקוחות שלנו ערך מוסף גבוה".

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam, אמרה כי "ל-Veeam יש יכולת לזהות שיתופי פעולה בעלי ערך סינרגטי. שיתוף הפעולה עם טלדור XGlobe הוא דוגמה לכך ויאפשר לשני הצדדים להציע מודלים עסקיים גמישים למינוף הדדי של עסקינו. אני משוכנעת כי יחד נגיע להישגים משמעותיים ונציע ללקוחות שירות מגוון, מקיף ואיכותי יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים