קבוצת יעל הטמיעה מערכת קשרי לקוחות בסופר פארם

המערכת תשמש את מוקד השירות של החברה לתפעולו השוטף ● היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים בסופר פארם. צילום: אסף עברון

קבוצת יעל השלימה פרויקט הטמעת מערכת קשרי לקוחות פרי פיתוחה במוקד השירות של סופר פארם. המערכת, Mega Center, תשמש לטיפול שוטף בלקוחות החברה הפונים למוקד. היקפו של הפרויקט, שהחל בשנה שעברה והסתיים באחרונה, מוערך במאות אלפי שקלים.

סופר פארם מעסיקה כ-30 נציגי שירות, שנותנים מענה לפניות המגיעות בערוצים שונים: בטלפון, ברשתות החברתיות ובאתר החברה. המערכת נותנת מענה לניהול הפניות שנפתחות בערוצים אלה. בזמן שיחה עם הלקוח היא מראה לנציג תמונת לקוח מלאה, שכוללת מידע על פניות קודמות ואינטראקציות איתו. כך יכול הנציג ללמוד על אופיו ופעילותו של הלקוח, ולהעניק לו את המענה המתאים בזמן קצר.

בנוסף, המערכת מטפלת במשימות פנים ארגוניות, כולל העברת משימות להמשך טיפול הבק אופיס או לסניף ספציפי של הרשת. כמו כן, היא תלווה קמפיינים שיווקיים, כולל פילוח אוכלוסיות יעד וקידום של מבצעים וקמפיינים מולן במגוון ערוצים, כגון שיחות יוצאות, פקס, מייל ו-SMS.

אמיתי פולק, מנהל אגף יישומים עסקיים בחטיבת התוכנה של קבוצת יעל, אמר כי "מערכת CRM היא נדבך חיוני בכל ארגון שמקפיד על רמת שירות גבוהה. הפתרון הטכנולוגי שפיתחנו יאפשר לסופר פארם להתמודד בשוק תחרותי ודינמי מדובר במערכת מבוססת רשת שמיועדת לארגונים ומאפשרת להם טלמרקטינג, טלמיטינג וניהול מערכי שירות. היא מתממשקת למערכות ליבה ארגוניות ולמערכות משלימות, כגון טלפוניה והקלטה".

יוסי כהן, סמנכ"ל ארגון ומערכות מידע בסופר פארם, ציין ש-"הפרויקט בוצע באופן יעיל ומהיר, תוך שילוב בין צוותי יעל וסופר פארם. תהליך העלייה לאוויר נוהל בצורה חלקה ומהירה, כאשר רצף פעילות המוקד נשמר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים