CloudZone תשווק את מוצרי Spotinst בישראל

היחידה מבית מטריקס תהיה הנציגה הרשמית של פלטפורמת החברה לניהול תשתית כוח המחשוב בענן בסביבות AWS

CloudZone - הנציגה הרשמית שלה בישראל. Spotinst

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, תשווק בישראל את מוצריה של Spotinst, שמציעה פלטפורמה לניהול אוטומטי של תשתית כוח המחשוב בסביבות AWS.

Spotinst הוקמה בשנה שעברה על ידי עמירם שחר, יקיר דניאל ולירן פולק, ועד כה גייסה כשני מיליון דולר מקרנות וממשקיעים שונים.

החברה מנצלת את אופציית ה-Marketplace שמציעה AWS ומאפשרת למשתמשי שירותי הענן לרכוש כוח מחשוב על בסיס משאבי מחשוב פנויים, בהתאם להצעות מחיר בזמן אמת. בכך, יכול הארגון לרכוש שרתים במחיר זול משמעותי מהאלטרנטיבה הסטנדרטית, אך תוך סיכון יחסי לזמינות השרת. הפתרון של Spotinst מתיישב בדיוק על המתח הזה: הטכנולוגיה של החברה מבטיחה, לדבריה, יציבות מקסימלית ואופטימיזציה מרבית גם בזמינות וגם במחיר.

האלגוריתם שפיתחה החברה סורק את ה-Marketplace ואת הצעות הרכש, ויוצר מודל חיזוי הנסמך על בינה מלאכותית וחישובים סטטיסטיים מדויקים, שבוחר את סוג וגודל השרת המתאימים ביותר ללקוח.

"המערכת שלנו הופכת את הפעילות בסביבת הענן של אמזון (Amazon) ל-'טייס אוטומטי', שלומד את האפליקציה ומתאים עבורה שרת בזמן אמת", אמר שחר, המשמש גם כמנכ"ל ב-Spotinst. "בכך, אנחנו יכולים להבטיח זמינות קבועה ב-100% מהזמן, תוך חיסכון של בין 60% ל-90% מעלויות המחשוב של הלקוח, וללא כל השפעה על הפעילות השוטפת שלו".

רן רוטשילד, מנהל CloudZone, ציין ש-"הפתרון של Spotinst יאפשר לנו לספק ללקוחותינו יעילות טכנולוגית ופיננסית, לצד גישה לפלטפורמה שלה. מאז הקמתנו, אנחנו נסמכים על שותפויות טכנולוגיות שמביאות לקידום הדדי, ואנחנו רואים בשותפות זו כאחת המשמעויות שלנו לשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים