סיסקו מצטרפת לאקסלרטור של מיקרוסופט בישראל

המאיץ מתמקד בסטארט-אפים בתחומי האינטרנט של הדברים, הענן, ה-Big Data, הסייבר, האבטחה והדטה סנטר

סיסקו

סיסקו (Cisco) הודיעה כי היא מצטרפת למאיץ הסטארט-אפים של מיקרוסופט (Microsoft) בהרצליה, כדי לתמוך בחברות העוסקות בתחומי האינטרנט של הדברים, הענן, ה-Big Data, הסייבר, האבטחה והדטה סנטר.

בחברה מציינים כי הם בחרו במאיץ זה לאחר שבחנו את שוק האקסלרטורים בישראל, מתוך כוונה לעזור ליצירת אקו-סיסטם מקומי לחברות הנמצאות בשלבים מוקדמים.

הסיוע יתבטא בתמיכה שתעניק סיסקו לסטארט-אפים, באמצעות מומחים ומנטורים מטעמה. החברה תקשר את היזמים ללקוחות, תספק להם גישה למעבדות ולציוד שלה ותסייע להם להגיע לשווקים רלבנטיים.

עד היום קיים האקסלרטור של מיקרוסופט בהרצליה שבעה מחזורים בהם השתתפו כ-90 חברות, כאשר 85% מהן גייסו מימון חיצוני בתוך שנה מהמועד שבו שסיימו את התוכנית.

דיוויד וורד, סמנכ"ל בכיר ומנהל הטכנולוגיות הראשי של סיסקו לתחום ההנדסה, אמר כי "החברה מאמינה ששיתוף הפעולה בין תאגידים קריטי ליצירת אקו-סיסטם תוסס לסטארט-אפים בישראל. על ידי השתתפות באקסלרטור של מיקרוסופט בישראל, סיסקו תשתף פעולה עם חברות חדשניות ותספק להן ייעוץ, משוב והזדמנויות כדי לעזור להן להאיץ את הפיתוח והצמיחה שלהן".

נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל, ציין ש-"שתי החברות מתמחות בהובלת חברות סטארט-אפ בתחומים החמים והחדשניים ביותר בשוק הבינלאומי, ואין לי ספק שהיזמים באקסלרטור שלנו ירוויחו מאוד מהידע שסיסקו מביאה".

יצוין כי עד היום השקיעה סיסקו בחברות שנוסדו בישראל כ-6.5 מיליארד דולר, בדרך של השקעה או רכישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים