סנאפצ'ט חוגגת 10 מיליארד צפיות בווידיאו ליום

החברה הגיעה למספר הזה בזמן קצר יחסית, מאז הוסיפה את האפשרות למשתמשים לשלוח זה לזה סרטוני וידיאו לצד הודעות טקסט ושיתוף תמונות

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

סנפצ'אט (Snapchat), אפליקציית המסרים שצוברת יותר ויותר פופולריות, רשמה עוד ציון דרך בחייה. החברה דיווחה שהגיעה לרף של כ-10 מיליארד צפיות בסרטוני וידיאו ליום, בשיחות שמתנהלות בין משתמשי האפליקציה.

החברה הגיעה למספר הזה בזמן קצר יחסית, מאז הוסיפה את האפשרות למשתמשים לשלוח זה לזה סרטוני וידיאו לצד הודעות טקסט ושיתוף תמונות. למעשה, רק בחודשיים האחרונים צמח מספר הצפיות בוידיאו בלא פחות מ-25% לאחר שהחברה הודיעה בסוף פברואר על כשמונה מליון צפיות ליום.

למרות המספר המרשים בסנפצ'אט, לא מתכוונים לשנות את דרך השימוש בסרטונים בפרט ובאפליקציה בכלל: הם ימשיכו להיעלם לאחר שהצד השני יצפה בהם, אלא אם ייעשה שימוש בהעלאה באמצעות Story, אז הסרטון יישאר בחיים 24 שעות כדי לצבור צפיות.

לפי החברה היא נהנית כיום מבסיס משתמשים של כ-500 מליון איש, שכ-100 מליון מתוכם משתמשים באפליקציה באופן יומי למשך זמן של עד 30 דקות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים