וקטור הישראלית תייצר עבור מיקרוסופט מערכות הפעלה משובצות מחשב

לפי החברה, היקף החוזה החדש מול ענקית התוכנה עומד על כחמישה מיליון שקלים בשנה, והיא צופה עקב כך להגדיל את הכנסותיה בכ-30% בשלוש השנים הקרובות

וקטור לשירות מיקרוסופט

וקטור הישראלית מכרמיאל תשמש כיצרנית מערכות מחשב משובצות המבוססות על מערכות ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft). מערכות אלו כוללות רשיונות שמוטמעים בחומרה.

לפי החברה, היקף החוזה החדש מול ענקית התוכנה עומד על כחמישה מיליון שקלים בשנה, והיא צופה עקב חתימת החוזה להגדיל את הכנסותיה בכ-30% בשלוש השנים הקרובות, כולל גידול משמעותי בהכנסותיה מהשוק האירופי.

החתימה על החוזה בפועל הגיעה לאחר שלוש שנים בה עברה וקטור תהליך של הכנה והסמכה, ולפי החברה היא כעת האחת היצרניות הבודדות בעולם לייצור מערכות משובצות שכאלה.

בעקבות החתימה והרחבת הפעילות מתכוונת וקטור להרחיב את המפעל שלה בכרמיאל ולגייס עשרה עובדים נוספים, רובם לקווי הרכבה של המערכות החדשות.

וקטור היא חברה בבעלות מלאה של סי.די.אי. אחזקות, לה מפעל דומה גם בקייפטאון בדרום אפריקה.

"תחום המערכות משובצות המחשב של מיקרוסופט הוגדר כאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלה, לאור התפתחות האינטרנט של הדברים", אמר דני תלמי, מנכ"ל וקטור. "בנוסף, המערכות הללו הן בלב ליבם של אלפי יישומים יומיומיים כגון כספומטים, משאבות דלק, קופות רושמות, בית חכם  ועוד אין ספור דוגמאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים