NessPRO מפיצה פתרון המכיל טכנולוגיה ביומטרית לזיהוי משתמשים באמצעות הסמארטפון

זיהוי הפנים באמצעות פתרון IdentityX של Daon נעשה לאחר שהמשתמשים מביטים על המסך וממצמצים בעיניהם - כאשר הם מתבקשים לעשות זאת ● לצורך זיהוי הקול, הם חייבים לקרוא ביטוי קצר

צוות תחום הסייבר ב-NessPRO. מימין: רן כהן, מנהל קו מוצרים LightCyber, Daon ומק'אפי; אבנר מימון, מנהל פתרונות לניהול ושליטה בעולם הסייבר -SailPoint, Siemplify; נועם שטרמן, ארכיטקט פתרונות סייבר; דוד ביסמוט, מנהל תחום סייבר ופתרונות ניהול ארגוני; ושמואליק פניג'ל, מנהל מוצר CloudLock

NessPRO הודיעה כי תפיץ בישראל פתרון שמכיל בתוכו טכנולוגיה ביומטרית לזיהוי פנים באמצעות הסמארטפון. הפתרון, IdentityX, מיוצר על ידי Daon, אותה מייצגת החברה בישראל, ונמצא בשימוש מיליון לקוחות של הבנק האמריקני USAA, המשרת את חיילי צבא ארצות הברית ובני משפחותיהם. זאת, לאחר שהטמיע את המערכת לפני 10 חודשים בלבד.

בנק USAA שילב את הפלטפורמה ביישום תהליך ההזדהות הקיים שלו – דבר המאפשר לספק ללקוחותיו אמצעים בטוחים ומאובטחים לצורך גישה לבנק באמצעות ההתקנים הניידים שלהם.

זיהוי הפנים נעשה לאחר שהמשתמשים מביטים על המסך וממצמצים בעיניהם – כאשר הם מתבקשים לעשות זאת. לצורך זיהוי הקול, המשתמשים חייבים לקרוא ביטוי קצר.

דוד ביסמוט, מנהל תחום הסייבר ב-NessPRO, אמר כי "בעידן הדיגיטלי, הזדהות ביומטרית שתשפר גם את חווית המשתמש וגם את רמת אבטחת המידע הינה צעד המחייב כל ארגון מוכוון לקוחות, שמעניק שירותים על ידי אפליקציות ווב ומובייל".

נועם שטרמן, ארכיטקט פתרונות ניהול זהויות וגישה ב-NessPRO, ציין שהזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמה מאלצת את המשתמש לנהל סיסמאות באופן פרטי, במאגרי מידע שלא תמיד מאובטחים כראוי – דבר הפוגע משמעותית ברמת אבטחת המידע בתהליך ההזדהות. "פרטי הזדהות אלו מהווים יעד עיקרי בחשיבותו עבור האקרים, שלרוב מוצאים את הסיסמאות שאוחסנו באופן לא מאובטח על ידי המשתמש", אמר. "IdentityX מפחיתה במידה משמעותית את האפשרות לגניבת זהות ולזיוף, תוך התאמת רמת האבטחה הנדרשת עבור עסקות שונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים