NessPRO תשווק את פתרונות הסייבר של CloudLock

פתרונות הסייבר של CloudLock ליישומים ארגוניים מבוססי ענן, מאפשרים לארגונים לעבור בבטחה ליישומי ענן

טקס חתימת ההסכם בין NessPRO ל-CloudLock. מימין לשמאל: עמית ארמוזה, מנהל חטיבת פתרונות ניהול ב-NessPRO; דוד ביסמוט, מנהל פתרונות סייבר ב-NessPRO; שחר אפעל, נשיא נס; נועה קרול-כתר, מנהלת שיווק ומכירות ב-CloudLock ישראל; ודדי דבורסקי, מנהל NessPRO

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם CloudLock המספקת פתרונות סייבר ליישומים ארגוניים מבוססי ענן. השירותים ייכללו במסגרת סל שירותי אבטחת המידע והסייבר שמספק תחום הסייבר ב-NessPRO, בניהולו של דוד ביסמוט.

לאחרונה הכריזה CloudLock על פלטפורמת CASB (ר"ת Cloud Access Security Broker), המספקת מעטפת הגנה על כל פלטפורמת ענן – לא רק על אפליקציות ענן ציבורי אלא גם על כל האפליקציות הביתיות של חברות השוכנות בתשתיות ענן.

הפתרון של CloudLock מספק הגנה תוך ניטור ומעקב אחר התנהגות המשתמשים בסביבת הענן ומתן התרעה על איומים פוטנציאליים. הפתרון שקוף לחלוטין למשתמשים ומאפשר נקיטת פעולות מניעה. עקב היותו בנוי בתצורת API ומבוסס ענן (Cloud-Native), הפתרון אינו משפיע על משאבי ה-IT או על חוויית משתמש הקצה ואף אינו מצריך הטמעות מורכבות.

נועה קרול-כתר, מנהלת שיווק ומכירות ב-CloudLock ישראל, מסרה כי "מהלך זה עם NessPRO הוא חלק מאסטרטגיית החברה להתבסס השנה בשוק הישראלי באמצעות שיתוף פעולה עם שותפים מקומיים מובילים. מעבר הארגונים לענן מחייב את הארגונים להטמיע כלי אבטחה מיועדים לתחום, כדי לאפשר נראות ושליטה על המידע שלהם בענן. שיתוף הפעולה יאפשר לנו להעניק למשתמשים סביבת עבודה בטוחה, מוגנת ויעילה יותר".

לדברי ביסמוט, "הטכנולוגיה של CloudLock מאפשרת לארגונים רבים לאמץ בצורה מאובטחת יישומי ענן ללא צורך בהשקעה בפרויקטים עתירי ידע וכוח אדם. בעזרת פתרונות כאלו אנו מאפשרים לארגונים לאמץ כבר היום את טכנולוגיות העתיד".

"פתרונות CloudLock מהווים בשורה חשובה לארגונים רבים, היכולים עתה להשתמש בשירותי ענן ללא חשש", אמר עמית ארמוזה, מנהל חטיבת פתרונות ניהול ב-NessPRO.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים