האתרים שעשו את השנה

שורה של אתרים בתחומים רבים בלטו השנה ברשת וזכו בתואר של אנשים ומחשבים ● אילו הם אותם אתרים ואיך נימקו השופטים את זכייתם?

אתרים מנצחים וזוכים. אילוסטרציה: BigStock

עשרות פרסים בקטגוריות שונות הוענקו הבוקר (ה') בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi Awards. התחרות נערכת זו השנה ה-11 ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים.

טקס הענקת הפרסים נערך באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות נציגי הארגונים הזוכים. מנחה הטקס היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים. בראש ועדת השופטים עמד עידו לוי, מנכ"ל Global Marketplace.

תמונה קבוצתית של הזוכים בטקס Webi Awards. צילום: ניב קנטור

תמונה קבוצתית של הזוכים בטקס Webi Awards. צילום: ניב קנטור

לצד הקטגוריות השונות הוענקו באירוע פרסים על הצטיינות מיוחדת, פרסים ייחודיים חוצי קטגוריות ותואר "אלוף האלופים" בסלולר ובאינטרנט.

להלן הזוכים ונימוקי הזכייה בקטגוריות השונות:

ביטוח ופיננסים – אתר מגדל
"האתר של מגדל מציג ממשק משתמש נוח וידידותי, ומאפשר פעילות רב ערוצית, כפי שמתבקש כיום. יש באתר כלים חשובים, כגון תכנון וסימולטורים, המקלים על ההתמצאות של המבוטח בכל הקשור לתיק הביטוח שלו".

כרטיסי אשראי – לאומי קארד
"האתר של לאומי קארד מאפשר קבלת מידע עשיר ונוח לקריאה על הטבות שהחברה מעניקה ללקוחותיה, לצד אזורים אישיים, שמאפשרים לבצע מעקב ופעולות מקוונות".

בנקאות מקוונת – בנק לאומי
"במאבק על הבכורה בעולם הדיגיטל, לא שכח בנק לאומי את האתר הרשמי שלו, שעבר מתיחת פנים משמעותית בשנים האחרונות. הגולש באתר יכול לקבל בקליק אחד מידע עשיר, גדוש במנה גדולה של ויזואליזציה ומולטימדיה. האתר ממשיך לממש את הפוטנציאל העסקי הגלום בבנקאות המקוונת".

מסחר שוק ההון בישראל – לאומי טרייד
"לאומי טרייד שומר בקנאות על הייחודיות שלו זה שנים. זהו האתר היחיד המאפשר לקבל מידע על אלפי מניות זרות בעברית, וכן יש לו מוצרים וכלים שמאפשרים, גם ללקוחות לא מנוסים בשוק ההון, להתחיל לסחור בצורה קלה וידידותית".

רשויות – רשות שדות התעופה
"בשנה האחרונה השקיעה רשות שדות התעופה משאבים רבים כדי לאפשר לציבור הנוסעים ולאלה הבאים ללוות אותם לבצע שורה של פעולות מקוונות – ובכך להקל את השימוש בשירותים שמוענקים בנמל התעופה בן גוריון וביתר שדות התעופה בישראל".

ממשל – משרד האוצר
"משרד האוצר ממשיך לשפר ולעדכן את תחום ממשל זמין, על פי התפיסה החדשנית המקובלת כיום. האתר החדש מאפשר לממש שירותים רבים וחשובים לאזרחי ישראל, ועושה זאת בצורה ידידותית – מבלי הצורך לגשת למשרד עצמו".

שירותי בריאות – מכבי שירותי בריאות ושירותי בריאות כללית
"אתר שירותי בריאות כללית ממשיך להשתפר מדי שנה, והוא הפך להיות אחד מערוצי התקשורת המרכזיים של הקופה מול ציבור המבוטחים. העיצוב הוא דינמי, עדכני, עם תכנים המנוסחים בצורה מקורית, ומושכת את העין. השיטוט באתר הכללית משרה אווירה נוחה, נעימה וחשוב מכל – הוא מנגיש בקלות כל בקשה למידע מעולם הבריאות והרפואה. באתר יש אפשרויות גדלות והולכות של רפואה מקוונת, הזמנת תורים והתייעצות עם רופאים.

אתר מכבי שירותי בריאות מזוהה גרפית עם הצבע המסורתי של הקופה, כחול, ומאפשר שיטוט נעים ונוח בין הכפתורים השונים – רפואה אונליין, בקשת מרשמים, ומידע עשיר ומגוון על נושאים שונים שמעניינים את חברי הקופה. האתר מחובר מבחינה עיצובית עם הקמפיינים הפרסומיים של מכבי במדיה".

תיירות ונופש – רשת מלונות פתאל
"תחום התיירות המקוונת נחשב כתחום כאחד התחומים הצומחים בעולם המקוון, אתרים ורב ערוציות. הגולש מבחין מייד באתר בעל חווית שימוש נפלאה, המתבססת על טכנולוגיה עדכנית, המספקת מידע על מבצעים ייחודיים וקצרי מועד. הוא בעל סטנדרט גבוה של זמינות ומהירות תגובה".

סלולר, לוויין וכבלים – סלקום
"התחרות הצמודה בשוק הסלולר נותנת את אותותיה גם במאמצים שמשקיעות חברות הסלולר בממשקים המקוונים שלהן. סלקום הוכיחה כי ההשקעה משתלמת – והיא מציגה אתר מנצח. חבר השופטים התרשם מהיכולת לתת מענה איכותי לצרכי הלקוח במהירות רבה ביותר, ומהעמדת מולטי אתר, הפועל בכל פלטפורמה ומכיל גם חנות מקוונת מרשימה".

השוואת מחירים – ZAP
"ZAP הוא פורטל מהגדולים ביותר בישראל, שמכיל בתוכו מידע עשיר, מגוון ו-ויזואלי, המכסה את כל תחומי הצרכנות. העיצוב הצעיר והמושך משתלב עם התוכן האיכותי שהאתר מספק בכל הקשור להשוואת מחירים, והוא תורם בכך להורדת יוקר המחיה בישראל".

רשויות מקומיות – עיריית תל אביב-יפו  
"האתר של עיריית תל אביב-יפו הוא חלק מההצלחה הבלתי רגילה של מיזם דיגיתל, שהרשות מובילה זה כמה שנים. גם השנה לא ניתן היה להתעלם מהשקעות הרבות שמציגות אתר מתקדם, בעל יכולות טכנולוגיות ועסקיות מובילות. יש לאתר ממשק משתמש ידידותי, והוא בעל זמינות גבוהה, זמן תגובה מהיר ושירותים ייחודיים לתושבי העיר".

חינוך פיננסי – האוצר שלי
"האתר הוקם כחלק ממהלך רחב לקידום חינוך פיננסי, שמטרתו להעלות את המודעות של הציבור להחלטות הכלכליות שכולנו מקבלים מדי יום. באתר יש ממשקים נוחים המאפשרים לכל מי שרוצה לנהל טוב יותר את התנהלותו הכלכלית – לעשות זאת בצורה הטובה והקלה ביותר".

למידה מקוונת- המכללה האקדמית הרצוג, אתר התנ"ך
"אתר התנ"ך של מכללת הרצוג הוא אתר ייחודי ביותר, שמספק מידע מקיף וחווייתי, עם מאגר ידע עצום – המוצב על קדמת הבמה הטכנולוגית. האתר כולל כלים ייחודיים, שפותחו להעצמת חווית הלמידה. זו דרך מקורית ועדכנית לחשוף את אחד מאוצרות הרוח החשובים ביותר של העם היהודי".

האתר הטוב והבטוח ביותר לילדים – בריינפופ ו-הופ
"בריינפופ הוא ההוכחה שאיכות היא דבר חשוב גם אצל ילדים, וזו הסיבה שהוא נחשב לאחד האתרים הפופולריים בקרב אוכלוסיה זו. האתר מציג ממשק משתמש חוויתי, שבו כל ילד יכול להתמצא וליהנות מתכני פרימיום, מושקעים ואיכותיים.

הופ הוא אחד מאתרי הילדים הפופולריים, אשר מעמיד לרשות הגולשים כלים עדכניים. אלה מאפשרים להם לשלב משחקים, וכן ליהנות מתכני VOD מעשירים ומחכימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים