סלקום השיקה שירות לשמירה על רציפות עסקית

דאבלנט מאפשר לארגונים לעבור, במקרה של תקלה בתשתית הפס הרחב, מהרשת הנייחת לזו הסלולרית

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום. צילום: סיון פרג'

סלקום החלה להציע שירות עסקי חדש בשם דאבלנט, המאפשר לארגונים מעבר בין הרשת הקווית לזו הסלולרית במקרה של תקלת תקשורת בתשתית הפס הרחב הקווית.

הפתרון החדש מאפשר רציפות עסקית, שהיא נושא בוער בקרב עסקים במקרים של תקלה בתשתית הנייחת. מסלקום נמסר כי במקרה שיש תקלה, הפתרון מאפשר מעבר של תעבורת הנתונים לרשת הניידת והמערכות ממשיכות לתפקד ללא הפרעה. בכך נמנעת השבתה של העסק.

המעבר בין הרשתות מבוצע באופן מיידי ואוטומטי, ללא צורך במעורבות כלשהי. התשתית מטופלת "מאחורי הקלעים" על ידי מומחה מטעם סלקום ולאחר סיום הטיפול העסק חוזר לעבוד כרגיל, על גבי התשתית הנייחת.

על פי החברה, השירות מתאים לסניפים ולמשרדי מטה של בתי עסק וחברות, ותואם טכנולוגיות IP VPN. בעתיד הקרוב הוא יתמוך גם במרכזיות IP Centerx. כמו כן, הוא מתאים לעסקים שאינם מעוניינים להחליף את הנתב הקיים שלהם – אפשר לשלב את השירות עם הנתב הקיים בעסק.

הפתרון כולל חבילה משולבת של XDSL, כרטיס SIM סלולרי ונתב.

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום, ציין כי הפתרון הושק לאחר שבחברה הבינו שאחד הצרכים החשובים ביותר לארגון בעולם העסקים הנוכחי, שדורש מיידיות, הוא הרציפות העסקית והתפקודית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים