זברה טכנולוגיות תייצג את פתרונות הגישה המאובטחת של Pulse Secure

פתרונות החברה מאפשרים גישה מכל מכשיר ומכל זמן אל נתונים ואפליקציות ארגוניות ● בנוסף, היא תספק מוצרים לאבטחה וניהול של מידע ארגוני וניהול מדיניות מובייל

זברה טכנולוגיות

זברה טכנולוגיות, המפיצה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתשתיות IT, חתמה על הסכם ייצוג והפצת פתרונות גישה המאובטחת של Pulse Secure בישראל.

Pulse Secure מספקת פתרונות המאפשרים גישה מכל מכשיר ומכל זמן, אל נתונים ואפליקציות ארגוניות. בנוסף מספקת החברה פתרונות לאבטחה וניהול של מידע ארגוני וניהול מדיניות מובייל – כל זאת תחת הקפדה על קלות הפעלה וחוויית משתמש ברמה גבוהה.

החברה נולדה מתוך מכירת קו המוצרים Junos Pulse של ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) לחברת האחזקות סיריס קפיטל (Siris Capital). לחברה מעל ל-20 אלף לקוחות ברחבי העולם ומעל ל-200 שותפים גלובליים. בישראל תשמש זברה טכנולוגיות כנציגתה הרשמית של החברה.

"הרחבת רשת המפיצים של Pulse Secure משקפת את הגידול בביקוש לפתרונות אבטחת המובייל שלנו, וכן לביקוש הגובר למוצרינו הכוללים מאפיינים בתחום האבטחה", אמר אלן פינדן, מנהל מכירות ערוצי הפצה בחברה לאזור EMEA.

"אנו שמחים על הסכם השותפות שלנו עם זברה טכנולוגיות, המבטיח קשר טוב יותר עם הלקוחות בישראל, ומסייע לארגונים להיענות לצרכים גלובליים בסיוע תכנית השותפים של Pulse Secure", הוסיף פינדן.

"Pulse Secure היא אחת החברות הצומחות בתחום הגישה המאובטחת בעולם", אמר אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות. "מגוון הפתרונות של החברה מאפשר לנו להציע ללקוחות ישראליים פתרונות ארגוניים מלאים, עשירים ומותאמים הרבה יותר, ובמחירים אטרקטיביים".

"בעידן שבו עולם אפליקציות המובייל גדל בכל יום, גדלה גם הדרישה לספק תשתיות מהירות ומאובטחות. יותר ויותר ארגונים ומוסדות מאפשרים למשתמשים לבחור ולרכוש את פלטפורמות המובייל המועדפות עליהם (BYOD) תוך שמירה על המידע הארגוני הנמצא על המובייל. Pulse Secure הגדילה את מצבת המחקר והפיתוח שלה בכדי לספק תמיכה תשתיתית מהירה ומאובטחת לכל הפלטפורמות המוצעות כיום בשוק", אמר עופר פז, סמנכ"ל טכנולוגיות זברה טכנולוגיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים