צביקה אלפי, תדיראן טלקום: "עולם התקשורת משתנה – וגם אנחנו"

"תחום הטלקום נמצא על פרשת דרכים, ולכן החלטנו בחצי השנה האחרונה החלטנו על חידוד האסטרטגיה שלנו ועל התחדשות", אמר אלפי, מנכ"ל החברה

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום

"תדיראן טלקום היא חברה ותיקה, ששומרת על מסורת רבת שנים בעולם התקשורת. היא נולדה בעולם הטלפוניה, מפתחת, מתקינה ומתחזקת מותגים מובילים לאורך שנים רבות, כמו הקומפוזיט והקורל. החברה, כמו כל תחום הטלקום, נמצאת על פרשת דרכים, ולכן בחצי השנה האחרונה החלטנו, כחלק מהשינוי שעובר עולם הטלקום, על חידוד האסטרטגיה שלנו ועל התחדשות", כך אמר צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום.

אלפי התראיין לקראת כנס לקוחות אותו עורכת החברה מחר (ד'), בהפקת אנשים ומחשבים, באולם East בתל אביב.

לדברי אלפי, "ההתחדשות שלנו מקבלת ביטוי בכמה אופנים: האחד, במעטפת החיצונית – שינינו את הלוגו של החברה. השני, החברה הגדירה כמה קווי עסקים אותם היא רוצה לקדם: תקשורת אחודה – תדיראן טלקום נותנת שירות למיליון פורטים מתוך 2.5 פורטים עסקיים בישראל. היא מציעה שלושה פתרונות שונים – הראשון שבהם הוא קורל. זו מערכת ותיקה ויציבה אשר משרתת לקוחות קטנים וגדולים כאחד. כיום, פונקציות ה-IT וה-C מתמזגות, והמנמ"ר אחראי להכול".

עוד הוא ציין כי "לפני שנתיים השיקה תדיראן טלקום את איוניקס – מערכת תקשורת אחודה לארגונים מבוזרים, שמתאימה לכל סביבה שנדרשת על ידי הלקוח, בין היתר לענן, סביבה וירטואלית או מקומית. פיתוח המערכת הכוללת נמשך מספר שנים והושקעו בה עשרות מיליוני שקלים. המערכת תומכת בעשרות אלפי משתמשים וכוללת אפליקציות לחדרי בקרה ולשירותי לקוחות (Contact center) שמתאימות למחשבים, טלפונים חכמים וטבלאטים, כמו גם למגוון משפחות טלפונים ו-Gateways".

"כן כוללת המערכת פונקציות לטלפוני SIP, שרידות מיטבית ומנגנוני אבטחת מידע", הוסיף. לדברי אלפי, "אנחנו מציעים את איוניקס והשקנו באחרונה את גרסה 2.4 שלה, הכוללת חידושים פונקציונליים שקשורים לפלטפורמה עצמה, לסביבות ולממשקים שלה. הפתרון שלנו הוא פתרון הטלפוניה היחיד שפועל בסביבות הענן – של אמזון (Amazon) ואחרים".

לדבריו, "בעולם האירוח והמלונאות אנחנו מציעים, בנוסף לפתרון ייעודי מבית איוניקס, גם פתרון של אלקטל (Alcatel)".

הידוק הקשר עם לקוחות

"בתחום של פתרונות CES", אמר אלפי, "אנחנו מציעים קשת של פתרונות המכילה בין היתר את המותג קומפוזיט מבית היוצר של תדיראן, המופעל ב-300 אתרים, בקרב 200 לקוחות. זאת, לצד פתרון של מודול הרחבה לאיוניקס קונטקט סנטר, ACC. הפתרון השלישי לפרויקטים High end ומורכבים הוא מבית Interactive intelligence, או בקיצור ININ".

"החברה, באמצעות פתרונות אלה, מתמודדת וזוכה במכרזים של פרויקטים קטנים כגדולים, פשוטים כמורכבים", ציין אלפי. "סגרנו באחרונה עסקה עם הראל ביטוח, במסגרתה נקים עבורה את המוקדים בטכנולוגיה רב ערוצית מהמתקדמות בעולם".

אלפי התייחס לכך ש-"לצד פתרונות הליבה, אנחנו מייצגים בישראל מגוון רחב של פתרונות נלווים – החל מהלימה ל-PCI בקונטקט סנטר, פתרון לאיתור ומניעת הונאות בעולם התקשורת, תוך מתן 'ציון' לרמת הסיכון של שיחה בעולם פיננסי – וכלה בפתרונות נוספים כגון ווטסאפ (WhatsApp) מאובטח ארגוני, מוצר למבדקי חדירה למרכזיות ומוצר שו"ב למרכזיות ומוקדים".

"בכוונתנו להרחיב בשנה הקרובה את הפעילות שלנו בעולם הנטוורקינג", ציין אלפי. "לשם כך גייסנו את רונן צרפתי, שיעבוד בשיתוף פעולה עם אלקטל ומותגים מובילים נוספים. יחד עם היצרנים המובילים נשיק תוכנית ללקוחות בעולם זה, עם פתרונות כוללים".

הוא סיים באמרו כי "ההתחדשות שלנו מכוונת גם לפעילות בעולם מחשוב הענן: על הענן של פרטנר נעניק שירותי טלפוניה וקונטקט סנטר. נפעל בעולם מיקור-החוץ במודלים שונים וכן נייצג מותג מוביל (Diebold) בעולם ה-ATM. פניה של החברה ללקוחות, נטפל בכל המעבר לעולם התוכן, בדגש על חוויית לקוח כוללת ושדרוג מהותי שלה".

לעמוד האירוע לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים