אלדד ברק, Tadiran Telecom-TTL: "תשתית בענן כחלופה לדטה סנטר – מהשינויים החשובים במחשוב הארגוני"

"תדיראן טלקום נערכה למגמה זו ואנחנו החברה היחידה שפתרון התקשורת שלה מתאים לעננים של אמזון, גוגל ומיקרוסופט", אמר ברק, מנכ"ל Tadiran Telecom-TTL, לקראת כנס לקוחות שייערך השבוע

אלדד ברק, מנכ''ל Tadiran Telecom-TTL

"בתעשיית התקשורת הארגונית מתרחש כיום אחד השינויים החשובים והמעניינים מזה שנים רבות: מחשוב הענן מאפשר לחברות כגון אמזון (Amazon), גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft) להציע לארגונים שירותי תשתית בענן כחלופה לדטה סנטר הארגוני", כך ציין אלדד ברק, מנכ"ל Tadiran Telecom-TTL, החברה האחות של תדיראן טלקום ומפתחת מוצר הדגל איוניקס (Aeonix).

לדבריו, "תדיראן טלקום נערכה לקראת מגמה זו, וכיום משפחת מוצרי איוניקס שלנו היא היחידה מסוגה מבחינת יכולתה להיות מותקנת בכל אחד משלושת העננים הללו ולמעשה, על גבי כל פלטפורמת וירטואליזציה".

ברק התראיין לקראת כנס לקוחות אותו עורכת תדיראן טלקום בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ד', ה-11 בנובמבר, באולם East בתל אביב.

לפני כשנתיים השיקה החברה את איוניקס – מערכת תקשורת אחודה לארגונים מבוזרים, המתאימה לכל סביבה שנדרשת על ידי הלקוח – בענן או בהתקנה באתר הלקוח.

איוניקס תומכת בעשרות אלפי משתמשים וכוללת אפליקציות לניהול מצבי חירום בחדרי בקרה ולשירותי לקוחות (Contact center) שמתאימות למחשבים, טלפונים חכמים וטבלאטים, כמו גם למגוון משפחות טלפונים ו-Gateways.

מאז השקתה הותקנה המערכת אצל מאות לקוחות ארגוניים בארץ ובעולם. ברק ציין כי תדיראן טלקום זכתה במכרז של המוסד לביטוח לאומי להתקנת 4,000 טלפונים.

"כבר בשנות ה-80', תדיראן טלקום פיתחה וייצאה את מערכות קוראל ברחבי העולם, בהיקף של יותר ממיליארד דולר לאורך השנים", ציין ברק. קורל היא מערכת הטלפוניה הנפוצה ביותר בישראל, ומשרתת מאות אלפי לקוחות בעולם, מתוכם אלפי ארגונים ישראליים. היא תומכת במגוון רחב של תכונות משתמש, ריבוי ממשקים לעולמות הטלפוניה המסורתי והעדכני, מגוון יחידות קצה ויישומים מתקדמים.

בכדי לשדרג למערכת תקשורת אחודה מלאה, לקוח קורל יכול ליהנות משימור ההשקעה שלו בפתרונות הטלפוניה ובמישקי טלפוניה, שכן מערכת איוניקס יודעת לנהל עבורו את כל התשתית הזו באופן אחוד.

"פתרונות הדור העתידי – תוכנה טהורה"

לדבריו, "כל פתרונות הדור העתידי הם תוכנה טהורה, הנשענת על כל פלטפורמת וירטואליזציה קיימת. הפתרון שלנו אגנוסטי לכל מערכות החומרה והווירטואליזציה שבשוק".

עוד יתרון, ציין ברק, "מתקשר לכך שהעברת מערך המחשוב והתקשורת הארגוני לענן של אמזון אורך זמן. אנחנו היחידים שנמצאים על Amazon Marketplace. כיום, לקוחות תדיראן טלקום יכולים להוריד את איוניקס ישירות ולבצע התקנה ראשונית של המערכת בתוך 15 דקות בלבד".

"אנחנו נמצאים בתנופה שתימשך, בין היתר כיוון שהשכלנו להיערך מראש למגמת מחשוב הענן, ולכן אנחנו יכולים לספק מענה כולל לארגונים בתחום", סיכם.

מתעניינים בנושא? רוצים לשמוע עוד? הירשמו לכנס הלקוחות של תדיראן טלקום, בהפקת אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים