אסוס הציגה בישראל את הזן-פון 2

הדגם החדש יעלה בין 1,799 ו-1,999 שקלים ויימכר ברשתות באג ו-KSP

האם יצליח להתחרות באפל ובסמסונג? זן פון 2

אסוס (ASUS) השיקה היום בישראל (ב') את ה-Zenfone 2 – הדור הבא בסדרת הסמארטפונים שלה, שהושקה לראשונה באמצע שנת 2014.

הדגם החדש בסדרה מצויד במעבד עוצמתי מבית אינטל (Intel) והראשון בעולם להציע זיכרון RAM בנפח 4 ג'יגה-בייט, המאפשר ביצועים מהירים וחזקים במיוחד.

המחירים: 1,799 שקלים לדגם ה-32 ג'יגה-בייט, ו-1,999 לדגם בעל 64 ג'יגה-בייט.

ה-Zenfone 2 מעוצב מחומרים מתכתיים המשדרים הידור, מציע לראשונה בעולם זיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט, מצויד במעבד אטום של אינטל במהירות 2.3 גה"ץ ובטכנולוגיית הדור הרביעי, LTE. עוד מציע המכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ' ובאיכות Full HD. המצלמה האחורית היא בת 13 מגה-פיקסל, וזו הקדמית בת 5 מגה-פיקסל עם אפשרות לזווית צילום רחבה בצילומי סלפי.

המכשיר נושא את ממשק המשתמש של החברה ZenUI בגרסה 2.0 מחודשת, המקילה על המשתמשים את השימוש באפליקציות בצורה אינטואיטיבית וגם מאפשרת התאמה אישית של חוויית השימוש. אחת האפליקציות הייחודיות של אסוס היא ה-ZenMotion לשליטה והפעלה באמצעות מחוות אצבע של מגוון יישומים, החל מדואר אלקטרוני, דרך מצלמה ועד אנשי קשר

ה-Zenfone 2 מצויד גם בטכנולוגיית ה-Boost Master להטענה מהירה של סוללת המכשיר במהירות כפולה, והוא תומך גם בשימוש בשני כרטיסי SIM, לשימוש בשני מספרים שונים, בישראל או בחו"ל.

המכשירים מוצעים למכירה כרגע ברשתות הפרטיות כמו באג ו-KSP, כמו גם ברשתות מתמחות ואצל המשווקים המורשים. המכשירים מן הייבוא הרשמי נמכרים בישראל עם אחריות מלאה לשנתיים, הכוללת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא תשלום ושירות תיקונים במעבדות DCS.

גיא אורן, מנהל תחום Mobile באסוס ישראל, ציין כי "ה-Zenfone 2 מגיע לישראל לאחר לא מעט הצלחות מרשימות ברחבי העולם. זהו המכשיר הנמכר ביותר בסין ובמזרח אסיה, באיטליה ובארה"ב המכשיר שבר שיאי הזמנות מקוונות, ואני צופה שגם השוק הישראלי לא יוכל להישאר אליו אדיש".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים