מיקרוסופט בוחנת מהדורה חדשה ל-Windows 10

כתגובה למשוב שקיבלה החברה בעיקר מאנשי תוכנית ה-Windows Insider, שכזכור ממשיכים לשמש עבורה כבוחני בטא, נבדקת בימים האחרונים גרסת סקירה למערכת שתתמקד בעיקר בשיפור הזיכרון והמהירות

מהדורה חדשה נבדקת. מיקרוסופט

נאמנה להבטחות שלה, בוחנת מיקרוסופט (Microsoft) מהדורה (Build) חדשה של מערכת ההפעלה Windows 10 שמופצת בימים האחרונים כגרסת סקירה למעגל הראשון של בוחני בטא. הגרסה החדשה של חלונות מכילה תכונות ותיקונים כתגובה למשוב שקיבלה החברה בעיקר מאנשי תוכנית ה-Windows Insider, שכזכור ממשיכים לשמש עבורה כבוחני בטא.

אחד השינויים המרכזיים הוא בחינה של תהליכי מיטוב זיכרון שמטרתם להקטין את כמות הזיכרון בו משתמש כל תהליך שפועל בחלונות. אם היא תצליח בכך, תוכל מערכת ההפעלה לאחסן יותר יישומים בזיכרון הפיזי של המחשב, מה שישפר את המהירות בה עוברים בין תוכניות פתוחות, ובעיקר את המהירות בה נפתחים מחדש יישומים ישנים שכרגע נשמרים בזיכרון הוירטואלי של מערכת ההפעלה.

בנוסף כוללת המהדורה החדשה גם שליטה רבה יותר בבחירת הצבעים עבור ממשק המשתמש של המערכת על חלקיה השונים, כולל בחירת צבע פס הכותרת של היישומים הפתוחים.

החברה גם הודיעה שבמהדורת הבדיקה הבאה של מערכת ההפעלה היא תבחן לראשונה תוספים עבור הדפדפן החדש שלה, Edge, וכן יישום שיחות מיידיות חדש שנמצא כרגע בפיתוח.

לאחר שהבחינה של התכונות החדשות תעבור בדיקה נוספת של אנשי המעגל השני בקבוצת בוחני הבטא, ואלה ייתנו את אישורם, הן יגיעו גם לעדכון הבא של חלונות שמיועד עבור כלל המשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים