פורטינט השיקה שני פיירוולים מהדור הבא המיועדים לארגונים בינוניים וגדולים

שני המוצרים החדשים, FortiGate 400D ו-FortiGate 900D, מצוידים בטכנולוגיית NP6 של פורטינט, המאפשרת ל-400D לעבוד בתפוקה של 16 גיגה-ביט בשניה ול-900D לעבוד ב-52 גיגה-ביט בשניה

פורטינט

פורטינט (Fortinet) השיקה השבוע את ה-FortiGate 400D ואת ה-FortiGate 900D – שני פיירוולים מהדור הבא (NGFW, ר"ת Next Generation Firewalls) המציעים ביצועים משופרים שמאפשרים להם לתפקד כ- Internal Segmentation Firewalls (בקיצור: ISFW).

שני המוצרים החדשים, אשר מיועדים לארגונים בינוניים עד גדולים, מצוידים בטכנולוגיית NP6 (ר"ת Network Processor) של פורטינט, המאפשרת ל-400D לעבוד בתפוקה של 16 גיגה-ביט בשניה ול-900D לעבוד ב-52 גיגה-ביט בשניה. בבדיקות שערכה החברה, נמסר, הציגו שני המוצרים החדשים ביצועים מהירים עד פי חמישה בהשוואה לפיירוולים מתחרים.

ה-FortiGate 400D וה-FortiGate 900D מריצים את מערכת ההפעלה FrotiOS של פורטינט, שבשילוב עם המפרט הטכני של שני הפיירוולים, מציעים יכולות IPS (ר"ת Intrusion Prevention System) משופרות, כמו גם מנגנוני זיהוי, תחקור ושליטה מתוחכמים במיוחד. כמו כן, כוללים הפיירוולים החדשים את טכנולוגיית איתור האיומים האינטליגנטית של פורטינט, שפותחה במעבדות FortiGuard.

ג'ון מדיסון, סגן נשיא לשיווק בפורטינט: "ארגונים מטמיעים פיירוולים מהדור הבא לא רק בקצה הרשת, אלא כוללים מוצרי ISFW גם בליבת הרשת שלהם. הרשתות הארגוניות פועלות במהירויות גבוהות בהרבה היום, ובעזרת ה-NP6 מספקים ה-FortiGate 400D וה-FortiGate 900D ללקוחות פתרון אבטחת רשת שאינו שובר את הכיס".

שני המוצרים החדשים זמינים לרכישה כעת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים