One1 תשווק ותיישם את פתרונות האחסון ההיברידי של Nimble Storage בישראל

פתרונות הפלאש של החברה מאפשרים להשיג שיפורים בביצועי היישום ובנפח האחסון, ולדלג על צווארי בקבוק הנובעים ממערך האחסון

רפי שקולניק, מנכ"ל Nimble Storage ישראל ואפריקה

Nimble Storage ישראל מינתה את One1 שילוב מערכות – חטיבת התשתיות והחומרה של קבוצת One1 – כמשווקת ומיישמת של פלטפורמת האחסון ההיברידי שלה בישראל.

החברה החלה לפעול בישראל בשנה האחרונה באמצעות משרד מקומי, שמנוהל על ידי רפי שקולניק. מ-Nimble Storage נמסר כי פתרונות הפלאש (Flash) שלה מאפשרים להשיג שיפורים בביצועי היישום ובנפח האחסון, ולדלג על צווארי בקבוק הנובעים ממערך האחסון. בה בעת, Nimble Storage מספקת יכולות גבוהות של הגנה על נתונים והורדת עלויות.

יותר מ-5,000 ארגונים, גופי ממשלה וספקיות שירותי תקשורת מ-38 מדינות כבר יישמו את פתרונות הפלאש של החברה.

לדברי שלום דיין, סמנכ"ל המכירות של One1 שילוב מערכות, "בהיותנו אחד הגופים המובילים בישראל בתחום האינטגרציה, התרשמנו מן האיכות והחדשנות של Nimble Storage וקיבלנו החלטה אסטרטגית להשקיע משאבים בקידום פתרונות האחסון ההיברידי שלהם בישראל, ולהוביל את החדרתם לשוק הישראלי. מדובר בחברה צומחת, שרשמה גידול של 81% בשנה האחרונה".

שקולניק, המשמש כמנכ"ל Nimble Storage ישראל ואפריקה, ציין כי "פתרונות האחסון ההיברידי שלנו ישלימו את סל הפתרונות של One1 בעולם התשתיות הארגוניות ויספקו ללקוחותיה פתרון שהוא הדור הבא בעולם האחסון. יחד נשקיע משאבים ונפעל להשתלב בשוק הישראלי בדומה לשיעור ההצלחה של החברה בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים