בחיפה רוצים לזנק

מטי חיפה פותח במסגרת חדשה לקידום סטארט אפים בבירת הצפון, משלב הרעיון ועד האקזיט

מטי חיפה משיקה את "חיפה סטארט אפ", תכנית ייחודית לאיתור וליווי יזמים, משלב הרעיון ועד האקזיט. במסגרת התכנית יושקו שלושה מסלולים ייחודיים המתאימים ליזמים שונים. מחר (ה-12 במרץ) יתקיים מפגש מקדים, בו יוכלו היזמים לשמוע את היזם הסדרתי אמיר הרדוף, ממקימי "מדיה מיינד", שב- 2011 נמכרה לחברה אמריקאית בעסקה בשווי 517 מליון שקלים. הרדוף יסביר איך לוקחים רעיון טכנולוגי והופכים אותו להצלחה.

בין הנושאים שיעלו במפגש: מה חשוב ברעיון מעולה ולא חשוב בכלל, המשקפיים הורודים של הייזם ואיך להסיר אותם לתמיד, איך לפתח מוצרים שלקוחות רוצים, הכל (כמעט) אודות גיוס הכסף, "הפאונדרים" והקמת צוות מנצח, צמיחה. בנוסף, תושק תכנית הליווי הייחודית במטי עם אמיר רווה, מומחה בינלאומי להאצת מיזמים ויזמים טכנולוגיים.

"חיפה סטארט אפ", מתעתדת להיות המרכז היחידי באזור ליזמים שירצו לקבל הכל תחת קורת גג אחת: הכשרה מקצועית ותהליך ליווי, שילווה ע"י רווה, מרכז עסקים ייעודי שיוקם למען החברות כך שיוכלו להשתמש בו, וקרן הלוואות של שותפות חיפה- בוסטון בתנאים מועדפים.

מסלול ההכשרה שאותו יוביל אמיר רווה, יחד עם חברתו הבינלאומית emgi, כולל 3 מסלולים:
*מסלול בסיסי להכרת יסודות היזמות הפתוח לכולם.
*מסלול ליזמים שבסופו יוכלו להציג את הרעיון למשקיע.
*מסלול שיכלול תכנית אקסלרציה מלאה ליזמים

אתי אילן, מנכ"לית מטי חיפה, אמרה כי: "מטי חיפה, שמה לעצמה למטרה השנה, להיות הגוף היחידי בחיפה, שייתן ליזמים פתרון כולל לכלל צורכיהם ומשיקה כעת את "חיפה סטארט אפ". אני מאמינה שהפוטנציאל הצפוני הוא גדול, ויש המון יזמים שצריכים הכוונה, ליווי, מקום לשבת, הלוואות וכד' כדי להוציא את הרעיון שלהם אל הפועל. פה בא המקום של מטי חיפה, שחברה לגוף המוביל בתחומו בארץ ומביאה לצפון את ההצלחה של המרכז. אנחנו נמשיך לחבור לבתי ספר ולגופים מובילים בארץ על מנת להביא ולהנגיש את הידע גם לחיפה, כפי שעשינו עם מגדל שוקי הון, בית הספר לאימון של ניר דובדבני ועוד".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים