סמסונג הכריזה על שיתופי פעולה עם יבמ וגואבוס

מטרת שיתופי הפעולה היא לקדם את מערכות התמיכה התפעוליות שמציעה החברה למפעילות רשתות סלולריות

סמסונג

סמסונג (Samsung) הכריזה בכנס הסלולר הבינלאומי MWC, שנערך בימים אלה בברצלונה, על שיתופי פעולה עם יבמ (IBM) וגואבוס (Guavus), שמטרתם לקדם את מערכות התמיכה התפעוליות שמציעה החברה למפעילות רשתות סלולריות. לפי סמסונג, הפורטפוליו החדש שמציעה החברה, שמכונה CogntiV OSS, יכול לעזור לספקיות למטב את הרשתות שלהן, ולעשות זאת באופן יזום, תוך התבססות על המידע הנאסף מהרשת עצמה והנתונים שיוצרים המשתמשים בה. הניתוח מתבצע בזמן אמת והמיטוב מסופק באופן אוטומטי.

שיתוף הפעולה בין סמסונג ליבמ יבוא לידי ביטוי בכך שהן ינסו ליצור ביחד הזדמנויות עסקיות חדשות בתחום. זאת, תוך ניצול הידע שיש ליבמ בתחום מערכות התמיכה התפעוליות מצד אחד, ומצד שני – הניסיון הטכנולוגי שיש לסמסונג בתחום רשתות ה-LTE. המסר שלהן הוא אספקת ערך שימושיות גבוה למנויים ברשת.

שיתוף הפעולה עם גואבוס הוא יותר בפן הטכנולוגי. שתי החברות יפתחו טכנולוגיות ניתוח לרשתות, בעידן בו הן צומחות באופן שונה, מתוחכם ומתקדם יותר. שתי החברות יפעלו יחדיו כדי לחזק את הפורטפוליו שמציעה סמסונג באמצעות יכולות ניתוח בזמן אמת שמיועדות במיוחד לרשתות תקשורת רדיו.

במהלך התערוכה סיפקה סמסונג הצצה ראשונה בביתן שלה למערכת החדשה עם תצוגה בזמן אמת של אנליטיקה המבוצעת על ידי CogntiV, במטרה לספק איכות חוויית לקוח גבוהה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים