קבוצת יעל תפיץ את BPM 3.1 של טיבקו

מדובר במערכת לניהול תהליכים עסקיים, עם יכולות אנליטיות, באמצעות TIBCO JasperReports

שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה

קבוצת יעל, נציגתה של טיבקו (Tibco) בישראל, תפיץ את פתרון TIBCO ActiveMatrix BPM 3.1 , שהושק באחרונה בעולם.

מדובר במערכת לניהול תהליכים עסקיים, עם יכולות אנליטיות, באמצעות TIBCO JasperReports. עוד יספק הכלי דשבורדים ודו"חות ניתוח עם יכולת משופרת של ניהול תהליכים ואירועים, המסייעת בהסתגלות מהירה של תהליכים וישומים לצרכים העסקיים של הארגון וכן יכולות שונות המקלות על השימוש בכלי.

שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה, אמר כי "על מנת לשמור על תחרותיות בתקופה זו, המתאפיינת בקצב שינוי חסר תקדים ובזמינות נתונים עצומה, ארגונים חייבים להקל על תהליך צריכת כמויות גדולות של נתונים מורכבים ולאפשר נקיטת פעולה בהתאם למה שמתרחש בכל רגע נתון. שינוי זה דורש מארגונים לעשות יותר מאשר למכן את פעולותיהם כפי שעשו עד היום. הכלי החדש מספק תהליכים גמישים המסוגלים להגיב לאירועים העסקיים הנכונים בזמן אמת. במקום לפעול לפי נתיב שנקבע ותוכנן מראש, ניתן לעצב את התהליכים העסקיים כך שיהיו ברי שינוי ולאפשר לבנות במהירות את התהליך הטוב ביותר שניתן בהתאם למצב הנתון והמידע הזמין".

ActiveMatrix BPM 3.1 מציע שתי יכולות מרכזיות: הראשונה, ניהול תהליכים משופר: הגירסה כוללת מאפיינים ויכולות חדשים התומכים בסגנונות שונים של ניהול "מצבי מקרים" ("Case States") ופעולות המספקות הקשר וגמישות לפתרונות ממוקדי נתונים; פעילויות אד הוק המאפשרות להתאים את התהליך באופן מידי מבלי להוסיף לו מורכבות או לערער את יציבותו.

הפיצ'ר השני הוא יכולות אנליטיות מורחבות של ניהול תהליך עסקי: דשבורדים מוכנים וניתנים להתאמה אישית וכן יכולות דיווח באופן עצמאי המותאמים לכל סוגי התהליכים העסקיים והנתונים המשתנים תמידית. קלות צריכה ושימוש: מאפיינים ויכולות חדשים המשפרים את קלות השימוש למשתמשי ה-IT והן למשתמש העסקי, הפקת דו"חות באופן עצמאי וניהול מצבי מקרים משופר המעניקים גמישות עסקית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים