תים חתמה הסכם לשיווק מוצרי 3D Systems

לחברה פתרונות בתחום הבריאות ובכלל זה סימולציה מקצה לקצה, הדרכה ותכנון משולב, הדפסה לניתוח אישי, כמו גם מכשירים רפואיים ורפואת שיניים

אודי ויינטראוב, מנכ"ל משותף, מלם-תים

תים מקבוצת מלם-תים, חברת המחשוב והאינטגרציה המובילה בישראל, הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם נציגות עם 3D Systems. במסגרת ההסכם תים תפיץ ותתחזק בישראל את מוצריה של החברה, הפועלת בעולם התלת ממד.

פתרונותיה של 3D Systems מורכבים מחומרים שונים, ביניהם: פלסטיק, מתכת, קרמיקה ודברי מאכל. לחברה פתרונות בתחום הבריאות ובכלל זה סימולציה מקצה לקצה, הדרכה ותכנון משולב, הדפסה לניתוח אישי, כמו גם מכשירים רפואיים ורפואת שיניים.

צבי ברונר, סמנכ"ל הטכנולוגית של תים

צבי ברונר, סמנכ"ל הטכנולוגית של תים

אודי ויינטראוב, מנכ"ל תים, אמר כי "לתים יש עניין לקדם בשוק הישראלי את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום החם של הדפסות תלת ממד. בחרנו לייצג את 3D Systems בישראל בשל היתרונות הטכנולוגיים הבולטים, כמו גם מגוון והיקף הפתרונות שהיא מציעה לשוק".

צבי ברונר, סמנכ"ל הטכנולוגית של תים, ציין כי "במתכונת הייצור המסורתי קיים קושי להסתדר עם התכנון, הייצור, המחשבה ובחינת המוצר (Prototype) ללא הדפסת מודל תלת ממדי. הצורך יילך ויגבר בשנים הקרובות, ותחום תלת הממד יהיה נפוץ וישמש את התעשייה כברירת מחדל".

"תים", הוסיף, "שואפת לספק ללקוחותיה את כל הפתרונות הרלוונטיים בתחום. הכוונה היא לפתרונות מהירים, שחוסכים בעלויות הייצור. הייחוד של 3D Systems במגוון הפתרונות שהיא מציעה כולל הדפסה במתכת ובחומרים מורכבים, ולה קו המדפסות הרחב ביותר בשוק".

מוצריה של 3D Systems מיועדים להחליף ולהשלים שיטות מסורתיות, עם תוצאות משופרות וזמן קצר יותר להגעה אליהן. פתרונות אלה משמשים את עולם העיצוב ומאפשרים מהירות, תוכניות, מדריכים, אבטיפוס, ייצור חלקים, מכשירים והרכבות פונקציונאליים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים