תים תפיץ את פתרונות XPOLOG הישראלית

המוצרים שיופצו מאפשרים לצוותי פיתוח ותפעול אפליקציות ליצור מסגרת רישום אחידה לכל סוגי הלוגים לחפש, לחקור, לנטר ולנהל לוגים מנקודה אחת מרכזית בארגון

תים

תים, המתמחה באספקת מגוון רחב של פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום ה- IT, תפיץ את מוצריה של XPOLOG, המספקת שירותי איסוף, תחקור וניהול לוגים מכלל מערכות הארגון ובסיסי הנתונים, כולל Big Data.

הפתרונות של XPOLOG מאפשרים לצוותי פיתוח ותפעול אפליקציות ליצור מסגרת רישום אחידה לכל סוגי הלוגים כדי לחפש, לחקור, לנטר ולנהל אותם מנקודה אחת מרכזית בארגון, לחשוף מידע ונתונים חיוניים החבויים במאגרי ה- Big Data, לזהות הונאות, וכן לנתח ולאחסן לוגים של אבטחה, רשת ואפליקציה. כמו כן, הם מאפשרים לאסוף, לסווג ולנהל נתונים בכל פורמט טקסטאולי, מכל מחשב או מכשיר בסביבת העבודה.

ישי טולדו, מנהל תחום בחטיבת התוכנה של תים, אמר כי "לרשימת הלקוחות הצטרפו באחרונה חברות גדולות בתחומי הקמעונות, הביטוח וההיי-טק. לצד לקוחות ותיקים, הם משתמשים באופן שוטף בטכנולוגיה של XPOLOG ורושמים מגמת שיפור בשירות ללקוחותיהם הפנימיים והחיצוניים, קיצור זמני התגובה של הבדיקות ושל הפיתוח, חסכון בצורך להקים ממשק אחוד לניהול ותחקור הלוגים, חשיפה לאירועים ותקלות שהארגונים לא היו מודעים אליהם קודם לכן, כמו גם יכולת עמידה טובה יותר ברגולציה".

עומרי קושיצקי, סמנכ"ל XPOLOG, ציין כי"התשתיות והאפליקציות הארגוניות מייצרות כמות עצומה של נתוני IT ש- 70% מתוכם נמצאים בלוגים של מערכות הפעלה ויישומים. הלוגים, שמגיעים בפורמטים שונים, מכילים מידע קריטי מפוזר ולא מובנה, ולכן לא ניתן לשתף מידע. החיפושים הידניים על פני מספר רב של מערכות הופכים את ניתוח הבעיות לאיטי ומסורבל, וגוזלים מצוות ה-IT זמן רב ויקר. המערכת פותרת כל זאת ומסייעת לארגונים רבים ברחבי העולם לייעל את מערכות ה-Big Data במהירות, לצמצם משמעותית את עלות הבעלות הכוללת (TCO) ולבנות אסטרטגיה מוכוונת החזר השקעה (ROI) אמינה יותר, על בסיס נתונים חיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים