WhipClip גייסה 16 מיליון דולר ומרחיבה פעילות בישראל

האפליקציה מאפשרת לחלוק בזמן אמת ובאופן מיידי רגעי טלוויזיה ו-וידיאו אהובים ברשתות החברתיות ● היא נוסדה על ידי היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום, שבאחרונה צירפו אליהם כמנכ"ל את ריצ'ארד רוזנבלט, לשעבר יו"ר My space

רון צוקרמן, מבעלי WhipClip

אפליקציית WhipClip של היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום הודיעה על גיוס של 16 מיליון דולר לפי שווי של 100 מיליון. גיוס זה מצטרף לסבב ראשון של כשישה מיליון דולר לפי שווי של כ-20 מיליון שביצעה החברה עם הקמתה ביולי האחרון.

WhipClip היא אפליקציית מדיה שמאפשרת לחלוק בזמן אמת ובאופן מיידי רגעי טלוויזיה אהובים ברשתות החברתיות. בנוסף, היא מאפשרת ליצור קליפים אישיים של תכני וידיאו אהובים ולשתף אותם ברשתות החברתיות. WhipClip מציעה מנוע חיפוש שמאפשר איתור תכני טלוויזיה ו-וידיאו.

בימים אלה נמצאת החברה בשלבי פיתוח של גרסת בטה ופועלת בשיתוף פעולה עם גופי מדיה מהגדולים בעולם, ביניהם ABC ,CBS ו-OWN (ר"ת Oprah Winfrey Network – הרשת של אופרה ווינפרי).

אפליקציית WhipClip

אפליקציית WhipClip

בין המשקיעים בחברה ניתן למצוא את הקרנות IVP ,Greycroft ו-Raine, שמתמחה בהשקעות במדיה, חברת WME בראשות אריה עמנואל ומשקיעים פרטיים כגון סטיב בורנשטיין, לשעבר נשיא ESPN ו-ABC, פיטר גבר, לשעבר מנכ"ל Sony Pictures Entertainment, וסקוטר בראון, מנהל העל של ג'סטין ביבר.

באחרונה הצטרף כחלק מקבוצת המייסדים וכמנכ"ל החברה ריצ'ארד רוזנבלט, שהיה יו"ר My space.

WhipClip מנוהלת ממשרדי החברה בלוס אנג'לס ויש לה מרכז פיתוח בהרצליה בו מועסקים כ-15 מהנדסים ואנשי תוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים