מדיסייף הישראלית גייסה שישה מיליון דולר

החברה פיתחה אפליקציה שמסייעת לזכור מתי לקחת תרופות מרשם ● הגיוס בוצע בהובלת קרן ההון-סיכון פיטנגו, במטרה להרחיב את אחיזתה של החברה הישראלית בשוק האמריקני

לבריאות. מדיסייף

מדיסייף (MediSafe), חברה ישראלית שפיתחה אפליקציה לניהול לקיחת תרופות באמצעות המובייל, הודיעה היום (א') כי השלימה סבב גיוס בסך שישה מיליון דולר בהובלת קרן פיטנגו. המשקיעים הנוספים שהשתתפו בסבב הם קרן קוואלקום, 7wire Ventures ומשקיעים מסבבים קודמים.

האפליקציה שפיתחה מדיסייף מסייעת למטופלים לזכור מתי לקחת את תרופות המרשם שלהם באמצעות הטלפון החכם והטאבלטים. היא מודיעה לבני משפחה, חברים ומטפלים כאשר המטופל שכח לקחת את התרופה. מהחברה נמסר כי היא זכתה עד כה ליותר מ-1.3 מיליון הורדות. ניתן להוריד אותה ב-Google Play וב-App Store.

מטרת הגיוס היא להרחיב את אחיזתו של הסטארט-אפ הישראלי בשוק האמריקני. כדי לתמוך במהלך, מדיסייף תעתיק את משרדיה הראשיים לבוסטון, בעוד הפיתוח יישאר בארץ. החברה אף גייסה את ג'ון מיכאלי כסגן נשיא בכיר לשיווק ופיתוח עסקי. מיכאלי מגיע למדיסייף מסרמו (Sermo), שם עבד בשלוש השנים האחרונות ויצר שיתוף פעולה צמוד עם הקהילה הרפואית ובעלי עניין אחרים בתחום שירותי הבריאות בארצות הברית. כמו כן, הוא בעל רקע וידע נרחב במוצרי צריכה דיגיטליים.

עומרי (בוב) שור, מנכ"ל ומייסד מדיסייף, אמר כי "החזון שלנו הוא לסייע לחולה בניהול הטיפול התרופתי שלו ולהפוך את מדיסייף לכלי המוביל לשיפור איכות הטיפול ברמה העולמית. בטווח הקרוב, אנחנו ממקדים את מאמצינו בשוק האמריקני, לאור הדינמיקה שלו ומהירות האימוץ של הטכנולוגיה הניידת בשוק זה. כבר כיום, מאות אלפי משתמשים סומכים על מדיסייף ואנחנו מבטיחים להמשיך ולחדש את היצע השירותים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים