גורדון דיוו, דל: "השימוש במילה באזזז לגבי הענן, מוגזם"

על פי גישתו של דייוי, מנהל אסטרטגיית הענן של החברה, יש לאמץ אסטרטגיית IT שמשלבת תשתית מקומית עם מרכיבים בענן

זינוק של 61%. איור: BigStock

"השימוש במילה באזזז לגבי הענן מוגזם. הרעיון של הענן לטובת הענן לא באמת מתקיים. הבעיה היא שלקוחות רואים את מילת הבאזזז הזו, רוצים להשיג ממנה תועלת וקופצים על העגלה מאחר שמדובר בהייפ תעשייתי, במקום לנתח את התועלות שענן אמיתי יכול להביא ואז ליישם את זה לדרישות העסק שלהם", כך אמר השבוע גורדון דיווי, מנהל אסטרטגיית הענן של דל (Dell), בראיון שנתן לאתר האינטרנט V3.

לטענתו של דייוי העברת תשתית ה-IT הארגונית כולה לענן היא מטרה לא רציונלית, והיא חייבת גישה היברידית. המטרה לדבריו היא להתאים את עומסי העבודה לפלטפורמה הנכונה. "ענן שמיושם היטב לעומסי העבודה יכול להועיל מאוד. אבל צריך להתאים את הענן לצרכים העסקיים ולא את הצרכים לטובת מחשוב הענן", אמר. "אנחנו נראה יותר את הגישה המאוזנת, במקום לנסות להעביר את הכול לענן עם פוטנציאל לכשלון".

לפי דייוי, הגישה צריכה לקחת בחשבון את מה שקיים, ויש לאמץ אסטרטגיית IT שמשלבת תשתית מקומית עם מרכיבים בענן במטרה לרתום את הטכנולוגיה לטובת החברה מבלי להגדיל את הוצאות ה-IT ואת המורכבות. "אני רואה את התפקיד שלנו באפשור תעשיית הענן, בכך שאנחנו מספקים את הטכנולוגיה עליה היא מתבססת", הוא סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים