פרולוג'יק תשווק ותפיץ את פתרונות Metalogix בישראל

החברה האמריקנית מספקת פתרונות ניהול לפלטפורמות השיתופיות וניהול הידע של מיקרוסופט, ויש לה 14 אלף לקוחות בעולם - מהם כמה עשרות ארגונים בישראל

ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק

פרולוג'יק, המתמחה בייעוץ, יישום והטמעה של פתרונות מקצה לקצה לתחומי תשתיות המחשוב ובסיסי הנתונים, חתמה על הסכם הפצה ושיווק של פתרונות Metalogix האמריקנית בישראל.

Metalogix מספקת פתרונות ניהול לפלטפורמות השיתופיות (Collaboration) וניהול הידע של מיקרוסופט (Microsoft), כולל SharePoint ,Exchange ואופיס 365 (Office 365). פתרונות החברה כוללים, בין היתר, כלים למיגרציה, ארכוב, אחסון, סנכרון ושחזור לסביבת הפורטל הארגוני SharePoint; כלים להאצת הפריסה והאימוץ של פלטפורמות לשיתוף פעולה ארגוני בענן; ופתרונות לניהול פלטפורמת המייל הארגונית Exchange. פתרונות הניהול של Metalogix תואמים לצרכי הרגולציה ואבטחת המידע של מגזר האנטרפרייז, והם מספקים פתרון לארכיב ארגוני מאובטח, כולל יכולות גיבוי ושחזור מהירים.

יש ל-Metalogix מעל ל-14 אלף לקוחות ארגוניים ברחבי העולם, כולל כמה עשרות ארגונים בישראל שהטמיעו בעבר את פתרונות החברה. החברה משמשת שותף זהב של מיקרוסופט ושותף עסקי בדרגת Select Partner של EMC. לחברה פעילות בארגוני ממשלה, כולל ארגונים צבאיים וביטחוניים; בנקים, ביטוח ופיננסים; חברות אנרגיה; קמעונות; תרופות ופרמצבטיקה; היי-טק ותקשורת; וחברות תעשייה. על לקוחותיה נמנים, בין השאר, משרד ההגנה האמריקני, חיל האוויר האמריקני, AT&T, מיקרוסופט, בואינג (Bowing), קרייזלר (Kreisler), אינטל (Intel), פייזר (Pfizer), נוברטיס (Novartis), מקדולנדס (McDonalds), וולמארט (Walmart), קרדיט סוויס (Credit Swiss) ובנק אוף אמריקה (Bank Of America).

פרולוג'יק מספקת שירותי אינטגרציה, מיקור-חוץ ושירותי ייעוץ מתמחים (Professional Services). החברה מייצגת בישראל פתרונות תוכנה בינלאומיים נוספים, דוגמת פתרונות Idera, המתמחה בניהול וניטור של בסיסי הנתונים, ו-SolarWinds, הכוללים פתרונות לניהול, ניטור ואבטחה של שרתים, תקשורת, אפליקציות ואחסון.

ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק, ציין כי "Metalogix נחשבת אחת מספקיות הכלים הטובות והאמינות ביותר בתעשייה עבור פלטפורמות שיתוף וניהול הידע של מיקרוסופט. לראייה, מיקרוסופט אינה רק שותפה שלה אלא גם לקוחה שלה. לחברה יש כבר כיום כמה עשרות של הטמעות בארגונים בארץ ואנחנו צופים כי עם התגברות המעבר לענן, נראה אימוץ הולך וגדל של פתרונות החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים