לא צריך סקס, הורים או חברים! תנו לי אינטרנט!!!

סקר חדש שהתפרסם היום (שלישי) מגלה כמה חזק הקשר בין הישראלי הממוצע והאינטרנט שלו

אל תשאלו איזה מכות יהיו פה בטח ביום שיסגרו את האינטרנט. צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

כמעט כל הישראלים, וליתר דיוק 99.8%, נוהגים לגלוש באינטרנט, ומבלים באינטרנט בממוצע 4.5 שעות ביום, לפי מחקר שפרסמה היום גוגל (Google) ישראל על מאפייני השימוש באינטרנט בישראל ובעיקר על החשיבות הרבה שמקנים לו הגולשים הישראליים בחיי היומיום. הגולש הישראלי מוכן לעשות ויתורים רבים למען החיבור לאינטרנט: לוותר על אימא לשנה, על יחסי מין לחודש, ומוכן להיות חירש, אילם ואפילו עיוור למשך שבוע – אבל לא לוותר על האינטרנט.

לפי המחקר, השימוש הנפוץ ביותר באינטרנט הוא בחיפוש מידע. כל האנשים (100%) ציינו שהם משתמשים באינטרנט לחיפוש מידע וכמעט כולם (98%) ציינו שהם גולשים באתרי תוכן. עוד שימושים פופולאריים במיוחד לפי המחקר: צפייה בסרטונים (94%), פעילות ברשתות חברתיות (92%) וקניות (88%). כ- 70% אמרו שהם משחקים באינטרנט ופעילים בפורומים/בלוגים.

מהמחקר עולה עוד, כי אנשים מוכנים לוותר על יכולות בסיסיות כדי להישאר מחוברים לאינטרנט: 67% מהאנשים היו מוותרים על האפשרות לדבר במשך שבוע ו-42% מהאנשים היו מוותרים על השמיעה למשך שבוע – בתנאי שלא ייקחו להם את האינטרנט. על הראייה למשך שבוע היו מוותרים רק 20%. כמעט מחצית (47%) מהנשים אמרו, שהיו מוותרות על יחסי מין למשך שנה בתנאי שלא ימנעו מהן חיבור אונליין, לעומת 25% מהגברים שהיו מוכנים לעשות את הוויתור. 72%מכלל הגולשים אמרו שהיו מוותרים על יחסי מין למשך חודש בתנאי שלא ימנעו מהם את הגישה לאינטרנט (בקרב הנשים – 84%).

וכיצד משפיעה האהבה לאינטרנט על יחסים עם משפחה וחברים? 59% מהגברים יוותרו על אימא שלהם וישאירו לעצמם את החיבור לאינטרנט, לעומת 47% מהנשים. 56% מהגולשים הנשואים העדיפו לוותר על אימא שלהם לפני שיוותרו על האינטרנט, לעומת 45% בלבד מהרווקים.

המחקר מראה גם, כי 30% מהאנשים מאמינים שהילדים שלהם מעדיפים את האינטרנט על פניהם. תפיסה זו רווחת יותר ככל שגיל הילד עולה. בקרב הורים לילדים בני 16 ומעלה או יותר, 58% מההורים חושבים שהילדים יכולים לוותר עליהם לשבוע.

12% מהאנשים חושבים שבן/בת זוגם היו מעדיפים שלא לראות אותם במשך שבוע ובתנאי שיוכל להמשיך ולגלוש באינטרנט כרגיל. הנשים מרגישות בטוחות פחות: 18% מהן חושבות שבן זוגן יעדיף את האינטרנט על פניהן במשך שבוע.

38% מהאנשים חושבים שחברם הקרוב יוותר על פגישה עימם למשך חודש ובתנאי שיוכל להמשיך ולגלוש באינטרנט כרגיל.

המחקר נערך על ידי מכון המחקר Market Watch IPSOS והשתתפו בו 511 נשים וגברים בגילאי 18+, המהווים מדגם כלל ארצי ומייצג את האוכלוסייה היהודית הדוברת עברית במדינת ישראל, למעט ייצוג חסר למגזר החרדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים